Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@22:25:35 GMT

جهرم ، آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۱۹۸۳۶۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با تلاش مردم و مسئولان جهرم این شهرستان به استقبال نوروز رفته و امکانات رفاهی و اقامتی را برای مسافرین فراهم کرده است.
از جمله آثار تاریخی و زیارتی جهرم، غار سنگ شکنان (بزرگترین غار دست ساز جهان)، بازار سرپوشیده جهرم (بازاری متعلق به دوره اواخر زندیه که خواهر دو قلوی بازار وکیل شیراز نام گرفته است)، غار ورا (غاری با هفت حوضچه و محلی بسیار زیبا و آرامش بخش)، مسجد و مدرسه خان (مرکزی فرهنگی و آموزشی متعلق به دوره صفویه)، بقاع متبرکه امامزاده حسین (ع) و امامزاده فضل (ع)، مسجد جامع جهرم، آرامگاه خاندان آیت اللهی، قدمگاه یا آتشکده (بنایی متعلق به زمان ساسانیان) می‌توان نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان جهرم در ۱۸۵ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده و با توجه به اینکه درمسیر ترانزیتی بندرعباس قرار دارد مسافرین گرامی می‌توانند علاوه بر تجدید قوا برای ادامه مسیر ساعات خوشی را نیز در این شهرستان سپری کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرایی با چای آتشی یا دودی تا ضیافت افطاری درخاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،صاحب گل صالحی فرماندار خاش گفت: تمهیدات لازم برای خدمات دهی به مهمانان در ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی اندیشیده شده است.
وی افزود: هشت نقطه خاش برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده که تاکنون استقبال خوبی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • از پذیرایی با چای آتشی یا دودی تا ضیافت افطاری درخاش
  • آموزش ایستگاهی به ۲۲۰۰ نفراز مسافرین نوروزی درمازندران
  • نوروزگاه‌های عشایری در صدر بازدید مسافران نوروزی
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار