Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگر هنگام کار با دستگاه غلطک و برش کارتن به علت بی‌احتیاطی موجب گیر افتادن دست راست خود در دستگاه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آتش نشانی، مجید انوشه؛ فرمانده نجاتگران اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک شرکت کارتن‌سازی، یکی از کارگران هنگام کار با دستگاه غلطک و برش کارتن با بی‌احتیاطی خود موجب گیرکردن دست راست خود در دستگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دست کارگر جوان طوری در دستگاه گیر کرده بود که وی قادر به خارج کردن آن نبود و از شدت درد ابراز ناراحتی می‌کرد.

انوشه خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از دستگاه برش، اقدام به رهاسازی دستان وی کردند و مرد جوان برای ادامه درمان تحویل امدادگران اورژانس شد.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی به کارگران توصیه می‌کنند هنگام کار با دستگاه‌های پرس بایستی از هوشیاری و دقت عمل بالا برخوردار بوده و در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از انجام کار با دستگاه‌ها خودداری کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امشب آرام‌ترین شب غزه! (فیلم) هدف قرار دادن مناره مسجد هنگام اذان (فیلم) بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • عفونت گوش در کودکان (فیلم)
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه (فیلم)
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر