Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
جديدترين عکس مارال فرجاد
بيوگرافي مارال فرجاد + عکس هاي جديد مارال فرجاد
مارال فرجاد بازيگر ايراني و (زادهٔ مرداد 1361، در تهران است. وي دختر جليل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازيگر ايراني مي‌باشد.
چکيده اي از بيوگرافي مارال فرجاد:
نام و نام خانوادگي: مارال فرجاد
زمينه فعاليت: سينما
تولد : مرداد 1361 تهران
والدين: جليل فرجاد
مليت: ايراني
پيشه: بازيگر
مارال فرجاد به همراه خواهرش مونا فرجاد
بيوگرافي مارال فرجاد:
مارال فرجاد متولد مرداد ماه 1361، در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارال فرجاد دختر جليل فرجاد بازيگر معروف ايراني مي‌باشد.
مارال فرجاد فارغ‌ التحصيل رشته عکاسي است. وي فعاليت سينمايي خود را در مقام بازيگري از سال 1384 با فيلم شام عروسي آغاز کردوي علاوه بر بازيگري به کار دوبله نيز مي پردازد ، از دو سالگي با بازي در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازيگري را آغاز کرد
مارال فرجاد بعد از آن در چندين فيلم و سريال نقش بازيگر کودک را ايفا مي کرد و بعد از آن يک مدت در کار بازيگري وقف ايجاد کرد تا اينکه در 18 سالگي به طور جدي تري دوباره به اين حرفه روي آورد و تا کنون در سريالها و فيلم هاي زيادي به ايفاي نقش پرداخته از جمله سريال ساختمان پزشکان و فيلمهاي عاشق ، خسته دلان و …
مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل مي باشد و اطلاعات بيشتري از وي در اين زمينه موجود نيست.
پدر و مادر مارال فرجاد
گزيده اي از بيوگرافي جليل فرجاد پدر مارال فرجاد:
جليل فرجاد متولد 1330 در مرند بازيگر سينما و تلويزيون است. مدرک تحصيلي اش ليسانس بازيگري و کارگرداني است. اولين تجربهٔ سينمايي اش فيلم بازداشتگاه در سال 1361 بود. وي پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازيگران جوان است.
مارال فرجاد در کنار پدرش سال 1372
مصاحبه اي خواندني با مارال فرجاد:
اصطلاحا شکمو يا غذاباز هستيد؟
- نه. غذاي رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خيلي دوست دارم غذا درست کنم و نه خيلي اهل تنوع غذايي هستم.
واقعا غذاي خانه را دوست نداريد؟
- اصلا درست نمي کنم.
بلد هم نيستيد؟
- چرا، بلد هستم اما به خودم مي گويم وقتي يک بازيگر کارهاي به آن سختي را انجام مي دهد خب غذا پختن برايش کاري ندارد.
خب چطور کارهاي سخت انجام مي دهيد اما غذا درست نمي کنيد؟
- چون تنبلي ام مي آيد!
دستپخت تان خوب است؟
- اگر غذا درست کنم همه مي گويند شاهکار است. اينجوري نيستم که بگويم خيلي زن خانه داري هستم، خانه داري نمي کنم، اتفاقا خيلي هم شلخته ام. اصلا از آن دست آدم ها نيستم که اين موضوع را يک پوئن مثبت بدانم و بگويم کدبانو يا خانه دار هستم اما هر غذايي که مي پزم همه مي پسندند. تنبلي ام بر مي گردد به اين که چون دائم سر کار هستم و خانه نيستم، بعد از يک مدت همه چيز يادم مي رود. مثل اين روزها که سر تمرين تئاتر هستم و اگر بخواهم به پخت و پز فکر کنم برايم عذاب آور مي شود. پس ترجيح مي دهم غذا از بيرون بگيرم.
آدمي هستيد که براي کار، زندگي را تعطيل مي کند يا برعکس؟
- موقعي که تئاتر دارم به دليل آن که خيلي تمرکز لازم دارم، خيلي از چيزها از جمله ديد و بازديدها را کنار مي گذارم. حتي خيلي جاهايي که ضروري و مربوط به کارم نيست را نمي روم و در واقع زمان اجراي تئاتر همه چيز برايم تعطيل مي شود. اگر ساعت 9 اجرا داشته باشم از ساعت 5 بعدازظهر داخل سالن تئاتر مي نشينم. وقتي هنوز هيچ کس حضور ندارد، من در سالن حضور دارم و آخرين نفر هم خارج مي شوم، چون تئاتر برايم مهم است. حتي خيلي از حرف ها و گلايه ها را مي شنوم اما گذري از آن رد مي شوم و سعي مي کنم ماجرا نسازم. خيلي وقت ها به خانواده ام مي گويم زماني که تئاتر دارم، اتفاقاتي که مي دانيد با شنيدنش، من به هم مي ريزم را به من نگوييد چون به هم مي ريزم. سعي مي کنم آن طرف را مديريت کنم و اجازه تاثيرگذاري در کارم را ندهم.
کلا در زندگي چه چيزي شما را به هم مي ريزد؟
- به معناي واقعي چيزي که به هم مي ريزدم و حداقل 6-5 ساعت من را درگير خودش مي کند، مشکلات و حوادثي است که براي خانواده ام رخ مي دهد؛ يعني اگر بشنوم براي بابا، مامان و مونا اتفاقي افتاده است، همين من را ساعت ها درگير خودش مي کند و حالم را متغير مي کند.
بازي مارال فرجاد در تئاتر
وقتي عصبي و به هم ريخته مي شويد، قدرت مديريت و مک داريد يا خير؟
- شايد خيلي کوتاه داد و بيداد کنم. بعضي وقت ها مي توانم مديريت و کمک کنم.
از کسي کمک مي گيريد؟
- از همه کمک مي گيرم؛ از دوستان، مشاور، خانواده و همه و همه کمک مي گيرم.
در دوران بچگي آن موقع در انتخاب کار، دوست و تحصيلات آزاد بوديد؟
- بله، فقط در مورد درس و انتخاب رشته، بابا سياستمدارانه اجازه تحصيل در هنر را به ما نداد اما جوري رفتار کرد که ما فکر کرديم خودمان انتخاب کرديم. البته حق هم داشت. مي گفت هنر آينده شما را تضمين نمي کند. بايد حتما تخصص و دانش ديگري داشته باشيد، من هم اول رياضي خواندم اما براي فوق ليسانس عکاسي را انتخاب کردم.
شما سرکش بوديد؟
- من نسبت به مونا سرکش بودم.
پدر و مادر وقتي سرکشي را مي ديدند چه برخوردي داشتند؟
- سعي مي کردند کنار بيايند، کسي به ما بايد و نبايد نمي گفت.
عکس دسته جمعي مارال فرجاد به همراه دوستانش
فيلم‌شناسي مارال فرجاد:
مارال فرجاد فارغ‌التحصيل رشته عکاسي است. وي فعاليت سينمايي خود را در مقام بازيگري از سال 1384 با فيلم شام عروسي آغاز کرد. اين هنرمند در فيلم‌هايي چون «شام عروسي» (1384)، «پسران آجري» (1385) و «دوشيزه باران» (1386)؛ و مجموعه‌هايي نظير «کت جادويي» (1378–1377)، «عمليات 125» (1387)، «خاتون» (1393) و «ساعت صفر» (1394) به نقش‌آفريني پرداخته‌است
فيلم هاي سينمايي
- جاودانگي (1394)
- ربوده شده (1394)
- دوشيزه باران (1386)
- پسران آجري (1385)
- شام عروسي (1384)
فيلم هاي تلويزيوني
- کت جادويي (1378–1377)
- روح مهربان (1384، امير قويدل)
- تا صبح (1385)
- گلريزان (1385)
- عمليات 125 (1387)
- آدم‌هاي کوکي (1387)
- تله‌فيلم گنجشک و قناري (1390)
- خاتون (1393)
- رخصت (1393)
- همه بچه‌هاي ما
- دورهمي (1394)
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • مارال ؛ محمد نوری
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور