Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@04:05:21 GMT

دستگیری سارقان خیابان گاندی با شلیک پلیس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۸۶۷۸

دستگیری سارقان خیابان گاندی با شلیک پلیس

سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های خیابان گاندی تیم‌های تجسس و پیشگیری کلانتری ۱۰۳ برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه‌ای منزل در تمامی سرقت‌ها به دست آمد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل در این محدوده در جریان تعقیب و گریز با ماموران پلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های خیابان گاندی تیم‌های تجسس و پیشگیری کلانتری ۱۰۳ برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه‌ای منزل در تمامی سرقت‌ها به دست آمد.

وی با بیان اینکه با پالایش اسناد و مدارک موجود، چهره و مشخصات ظاهری سارقان به دست آمد، تصریح کرد: تصاویر این افراد میان گشت‌های انتظامی توزیع شد تا آنان در صورت مشاهده این افراد را دستگیر کنند.
رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینکه اقدامات مأموران برای شناسایی این افراد ادامه یافت، اظهارکرد: سرانجام شب گذشته ماموران گشت انتظامی متوجه حضور این سارقان در یکی از خیابان‌های فرعی محله گاندی شدند که ضمن شناسایی آنان ماموران برای دستگیری آن‌ها به محل اعزام شدند.

حیدری با بیان اینکه پس از یک عملیات تعقیب و گریز این افراد با شلیک تیرهوایی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: هنگام دستگیری مقادیری از اموال مسروقه نیز همراه سارقان بود که برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. همچنین در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقادیر اموال مسروقه از جمله جواهرات و وجه نقد، کشف شد که پس از شناسایی شاکیان به آن‌ها بازپس داده شد.


وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت: هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NND

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از دستگیری متهمان سرقت در بزرگراه صدر خبر داد.

 

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در پی انتشار ویدیویی از حادثه سرقت در پل صدر که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: «با انتشار فیلم سرقت به عنف از سرنشین یک دستگاه خودروی سواری توسط چهار نفر سارق با سلاح سرد و شنیده شدن صدای تیراندازی در فیلم، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در حال انجام است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به تیراندازی کرده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز