Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، بهروز ندایی در آغاز به‌کار شهرداری منطقه پنج اردبیل اضافه کرد: تمام مطالبات شهرداری اردبیل از دستگاه‌های اجرایی استان احصاء شده و تاکید ما این است که مطالبات این نهاد خدمات رسان امسال پرداخت شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری اردبیل بویژه در بحث توسعه شهری، تحقق این برنامه ها را نیازمند اعتبارات لازم دانست و متذکر شد: پرداخت مطالبات شهرداری می تواند در تداوم و استمرار توسعه شهری تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به طرح های نیمه تمام شهرداری اردبیل در بخش های مختلف به خصوص در حوزه عمرانی تصریح کرد: این طرح ها برای اجرا در سال جاری بررسی و اولویت بندی شده است.

وی از تلاش مجموعه استانداری اردبیل برای اخذ اعتبارات ملی برای اجرا و تکمیل این طرح های عمرانی خبر داد و بیان داشت: تخصیص این اعتبارات را چه به صورت اوراق و چه به صورت وام امسال به شدت پیگیری می کنیم.

ندایی با بیان اینکه دستیابی به توسعه پایدار شهری در این استان مورد تاکید است، افزود: اگر امروز حرکت جدی برای توسعه پایدار شهری صورت نگیرد در آینده این مهم سخت خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه پایدار دستگاه های دولتی شهرداری معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است

شهردار تهران در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت اکنون در حال ثبت شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها دنبال می‌کنند که بتوان این مطالبات را براساس ظرفیت‌ها کشور گرفت و خرج مدیریت شهری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، علیرضا زاکانی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ در حاشیه مجمع شهرداران کلانشهرها که به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد، این بود که عملاً مدیریت شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در شهرهای کشور در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند که سال گذشته در ۱۰ استان با برجستگی‌های ویژه برگزار شد و دهه کرامت امکانی را فراهم می‌کند که اوج تجلی خود در این ایام قرار بگیرد.

وی افزود: مهم‌ترین بخش نشست برای هماهنگی دهه کرامت است و در کنار شهرداران و رئیس سازمان تبلیغات و عوامل مربوطه در کنار آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم که در سال‌جاری باشکوه‌تر از گذشته گرامی بداریم و بهره بگیریم.

شهردار تهران ادامه داد: قانون برنامه هفتم و تاکید بر تشکیل اتحادیه شهرداران موضوع بعدی ماست که قانون تکلیف کرده است که اتحادیه شهرداران شکل بگیرد و دوستان در پی تشکیل اساسنامه اتحادیه هستند و مسیر همکاری با دولت بعد از اخذ مجوزهای مربوطه فراهم شود.

زاکانی در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت اکنون در حال ثبت شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها دنبال می‌کنند که بتوان این مطالبات را براساس ظرفیت‌ها کشور گرفت و خرج مدیریت شهری کرد.

وی افزود: به طور تجمیعی نمی‌توان عددی را اعلام کرد، چرا که مطالبات در حال ثبت شدن هستند و اعداد متفاوت است و تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، چون باید در سامانه‌ها اعمال و مورد تأیید قرار بگیرد، نمی‌توان در مورد آن به طور شفاف صحبت کرد.

کد خبر 745741

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام