Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد حسین امید در این نشست که در باغ نگارستان تهران برگزار شد تصریح کرد: نکته قوت این دانشگاه در توسعه کیفیت و تضمین کیفیت نظام مهارت و فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان آن پس از فراغت از تحصیل در کشور است.

وی ضمن بیان اینکه اگرچه ممکن است در گذشته با هدف هم­افزایی برنامه ها و پیشنهادها در خصوص ادغام دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر دانشگاهها از جمله دانشگاه فنی حرفه ای مطرح شده باشد اما در حال حاضر هیچ برنامه ای در خصوص تجمیع و ادغام دانشگاه در دستور کار قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدحسین امید در ادامه به رشد و گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 اشاره کرد و گفت: در این خصوص سند راهبردی این دانشگاه ابلاغ و اقدامات معاونت ها و واحدهای تابعه بر اساس این سند راهبردی با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت ها، توسعه مراکز رشد، بازنگری در رشته ها و سرفصل ها، احیای دوره های پودمانی، توسعه سامانه ها و بررسی نظام صلاحیت حرفه ای، نظارت بر مراکز و بازنگری در ضوابط امور مدرسین، اطلاع رسانی و گفتمان سازی در حوزه توسعه نظام مهارت و فناوری و ساخت برنامه های تبلیغی ترویجی از دیگر برنامه های جدی پیش رو دانشگاه خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از فرزندان ایشان در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل کرده، ضمن ابزار خرسندی در این خصوص گفت: رسیدن به مرجعیت علمی و مهارتی در کشور به عنوان دانشگاه نسل سوم همت و تلاش همه همکاران و مدیران واحدهای ستادی و استانی را می طلبد.

در پایان با توجه به شعار سال حمایت از کالای ایرانی اقدامات و برنامه های سال جاری دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال رئیس دانشگاه رشد فناوری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم