Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@05:24:42 GMT

برگزاری نخستین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۰۰۹۰

برگزاری نخستین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ری

همزمان با روز زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ری در سالن اجتماعات بخشداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ همزمان با روز زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ری در سال 1397 با حضور جمالی پور معاون استاندار تهران فرماندار ویژه شهرستان ری، توکلی کِجانی بخشدار کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک، عبادتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری، بخشداران خاوران و قلعه نو و دیگر ادارات شهرستان ری در سالن اجتماعات بخشداری کهریزک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه جمالی پور معاون استاندار تهران وفرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم تعامل دستگاه قضایی با ادارات مرتبط با مدیریت پسماند تاکید نمود و افزود: یکی از راهکارهای مقابله با فعالیت های نامتعارف زیست محیطی تعامل و همکاری دستگاه قضایی با ادارات مرتبط با مدیریت پسماند می باشد و سیاست دولت نیز ساماندهی مشاغل و واحدهای آلاینده زیست محیطی با در نظر گرفتن حفظ سلامت مردم و محیط زیست است که محل هایی نیز برای ساماندهی این مشاغل پیش بینی شده است و اجرای این سیاست تنها با تعامل و همکاری همه جانبه صورت می پذیرد.
در ادامه بخشدار کهریزک در خصوص معضلات دفع پسماند در بخش کهریزک نکاتی را بیان نمود و افزود: متاسفانه غیر از معضلات زیست محیطی مرکز دفن زباله در بخش کهریزک، فعالیت های نامتعارف زیست محیطی در این بخش وجود دارد که معضلات فراوانی را برای بردم بهمراه دارد که بایستی در این زمینه اقدامات زیرساختی و کارشناسی شده صورت گرفته و واحدهای آلاینده زیست محیطی با در نظر گرفتن سلامت مردم منطقه ساماندهی گردند.
در پایان جلسه رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری به بیان مشکلات پیرامون ساماندهی پسماند و راهکارهای آن پرداخت و گزارشی را در این زمینه ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد بازی های آسیایی ناشنوایان، در این جلسه دبیر کل ستاد بازی های آسیایی بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به ریاست ستاد بازی ها آماده کنند.

در جریان این جلسه، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان "علی جوادی" ضمن ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

این جلسه در حضور پوریا سهرابی مسئول دبیرخانه ستاد بازی‌ها، سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل، صدیقه محرابی فراهانی مسئول دفتر مدیریت، علی پازوکی رئیس هیات ناشنوایان استان تهران، کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و علیرضا ابراهیمی مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895500

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • سلاجقه: جمهوری اسلامی پسماند رژیم صهیونیستی را مدیریت کرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان