Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@17:23:38 GMT

دسر موس کدو حلوایی با جوز هندی+ دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۰۱۱۱

دسر موس کدو حلوایی با جوز هندی+ دستور تهیه

رکنا: دسرهای متنوع برای مهمانی های دوستانه و خانوادگی بهترین ایده است.

مواد لازم

۴۰۰ گرم پوره کدو حلوایی

۴۵۰ گرم ماست

۴۵۰ گرم خامه قنادی

۱۵ گرم پودر ژلاتین

یک پیمانه شیر کم چرب

یک پیمانه شکر

یک‌دوم قاشق چای‌خوری دارچین

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری زنجبیل

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری جوز هندی

طرز تهیه

در یک قابلمه یک پیمانه شیر را با پودر ژلاتین مخلوط کرده و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید بلافاصله بعد از این که مخلوط شروع به بخار کردن کرد، اجازه جوشیدن به آن ندهید و قابلمه را یک رب کنار بگذارید تا خنک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوره کدو حلوایی، ماست، شکر، دارچین، زنجبیل و جوز هندی را در یک کاسه ریخته و با سرعت متوسط هم بزنید تا خوب مخلوط شوند سپس خامه قنادی فرم گرفته را اضافه کرده و کمی هم بزنید.

همزمان که همزن با سرعت پایین روشن است، مخلوط شیر گرم را اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا مواد یکدست شوند.

مواد را حداقل ۴ ساعت در یخچال قرار دهید تا موس کدو حلوایی کاملا بسته شود. وقتی دسر بسته شد، روی آن را با خامه و دارچین تزیین و سرو کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران شیر کدو مهمانی خانوادگی هندی عکس پدر فیلم دختر داغترین ها حوادث قتل حوادث تهران جوان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • عوارض جدی مصرف زیاد دارچین
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"