Web Analytics Made Easy - Statcounter


سعید آقاخانی کارگردان مینی سریال «شب عید» اعلام کرد که این اثر قرار است از نیمه شعبان از شبکه یک پخش شود.

به گزارش امتداد نیوز، سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی سال ۹۶ ساخته شد و ابتدا گفته شد که این مینی سریال قرار است در نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش شود.

این مینی سریال اپیزودیک که هر قسمت آن قصه متفاوتی دارد در مشهد تصویربرداری شده و قصه های آن با حرم امام رضا (ع) مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آقاخانی درباره اینکه سریال جدیدی برای تلویزیون دارد یا خیر، به پخش مینی سریال «شب عید» که بازیگران مختلفی در آن حضور دارند اشاره کرد و به امتداد نیوز گفت: فعلا کاری در تلویزیون ندارم و فقط سریال «شب عید» را داریم که قرار است از شبکه یک پخش شود.

وی درباره زمان پخش سریال «شب عید» اظهار کرد: طبق آخرین خبرهایی که به من داده اند قرار است از نیمه شعبان پخش آن آغاز شود.

true برچسب ها : سریال ایرانی سعید آقاخانی شبکه یک سیما true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سریال ایرانی سعید آقاخانی شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد

 نگاه راد اظهار داشت: بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون تازه‌ترین اطلاعات درباره وضعیت جسمانی پدر خود را ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت این هنرمند، گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده، اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

دیگر خبرها

  • فصل جدید مجموعه «نون خ ۵»، از ۱۵ فروردین
  • پخش «نون‌ خ ۵» از ۱۵ فروردین‌ماه
  • پخش «نون خ ۵» از ۱۵ فروردین ماه
  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود