Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه از راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) این شهر با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیون تومان و آغاز به کار بانک خون این بیمارستان با اعتبار ۷۵ میلیون تومان در هفته سلامت خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ استانها خراسان جنوبی نظرات

سعید شوکتی فر به مناسبت هفته ملی سلامت  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند از افتتاح  ساختمان خیرین سلامت شهرستان سربیشه در هفته سلامت خبرداد و اظهار داشت: بیش از 400 میلیون تومان سال گذشته توسط خیران جذب و صرف حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سربیشه با بیان اینکه کلینیک قلب این بیمارستان تجهیز شده است افزود: این بخش و آشپزخانه بیمارستان علی ابن ابیطالب ع سربیشه این شهر افتتاح می شود.

شوکتی فر همچنین از راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهر سربیشه با سرمایه گذاری 220 میلیون تومان و راه اندازی بانک خون این بیمارستان با اعتبار 75 میلیون تومان در هفته سلامت خبر داد. 

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر متخصص داخلی، اطفال و زنان به صورت تمام وقت و متخصص قلب، چشم، جراح عمومی به صورت پاره وقت در بیمارستان سربیشه ارائه خدمات  می کنند.

وی نواختن زنگ سلامت، برگزاری کلاسهای آموزشی و مسابقات نقاشی با محوریت سلامت برای دانش آموزان، افتتاح نمایشگاه حوزه سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی چند گانه، انجام ویزیت رایگان در سطح روستاهای شهرستان و برگزاری همایش  سلامت را از جمله برنامه های هفته سلامت در این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند

خوشایند مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی گفت: از امروز یک فوق تخصص جراحی اطفال که از تهران به خراسان جنوبی سفر کرده تا هشتم اردیبهشت در بیمارستان رازی به درمان کودکان دارای مشکلات مادرزادی می‌پردازد.

او افزود: همچنین از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت فوق تخصص ارتوپدی به بیرجند سفر می‌کند و در بیمارستان رازی بیرجند مستقر می‌شود.

خوشایند بیان کرد: این فوق تخصص صبح‌ها عمل جراحی و عصر‌ها ویزیت بیماران را انجام می‌دهد.

مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی ادامه داد: بیماران برای هماهنگی و نوبت گیری می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به صورت حضوری و یا شماره تماس ۳۱۶۲۶۰۵۷ اقدام کنند.

او با بیان اینکه تمام هزینه‌های درمانی کودکان رایگان انجام می‌شود، عنوان کرد: این بیماران در بیمارستان رازی بیرجند ویزیت و جراحی می‌شوند.

خوشایند بیان کرد: کودکان دارای بیماری‌های مادرزادی در استان شناسایی شدند، اما چنانچه بیمارانی هستند که نیاز به درمان دارند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی رنج سنی کودکان بیمار که توسط این موسسه خیریه درمان می‌شوند را زیر ۱۵ سال اعلام کرد.

موسسه خیریه محکم موسسه‌ای برای حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد، در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی کرده است که علاوه بر این، پزشکان این موسسه به صورت جهادی شهر‌های که جراحی اطفال ندارند بیماران آن شهر‌ها را درمان می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند