Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:36:48 GMT

راه های استان البرز لغزنده است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۰۷۶۰

راه های استان البرز لغزنده است

سروان علی بابازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش درمحورهای کوهستانی به ویژه درجاده کرج - چالوس شدید گزارش شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به بارش باران واحتمال سقوط سنگ رانندگان حتی الامکان ازسفرهای غیرضروری درمسیر های کوهستانی خودداری کنند.
بابازاده گفت: اکنون ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران - کرج از محدوده شهرک خاتم تا کلاک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین درخط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و درآزادراه تهران - کرج ازمحدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین گزارش شده است.
وی گفت: ماموران پلیس راه در راه های اصلی استان البرز به ویژه در جاده کرج - چالوس، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.
بابازاده تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.
وی همچنین از رانندگان به ویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.
استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آزاد راه استان البرز بزرگراه پلیس راه ماموران پلیس موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید

مهدی مهرور گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت موج ناپایدار و سامانه تندری از جمعه تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن به ویژه در ارتفاعات رخداد رگبار ساعتی و رعدوبرق ، وزش باد شدید مورد انتظار است.   وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را آب گرفتگی معابر و اختلال در ترددهای جاده ای ، ریزش سنگ و رانش کوه ( واریزه ) بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی عنوان كرد.   مهرور توصیه کرد: شهروندان البرزی از ترددهای غیر ضروری در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و نیز در سطح شهر و از توقف و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها خودداری کنند.   وی از کوهنوردان خواست از هر گونه صعود به قلل استان خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران