Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:02:06 GMT

ظرفیت تخلیه و بارگیری گندم در سیلوی البرز افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۰۹۹۲

ظرفیت تخلیه و بارگیری گندم در سیلوی البرز افزایش یافت

ولی گودرز چگینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش این ظرفیت یکی از پروژه های مهم استان البرز محسوب می شود که با نظارت شرکت غله و بازرگانی استان البرز به سرانجام رسیده است .
وی اظهار داشت: تا پیش از این هر ساعت 160 تن گندم در سیلوی بزرگ استان البرز تخلیه و بارگیری می شد که اکنون به 400 تن در ساعت رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چگینی افزود: تلاش براین است که ظرفیت تخلیه و بارگیری گندم در سیلوی شهید علمی کرج تا سقف560 تن در ساعت افزایش یابد.
وی گفت: سال گذشته مرمت و بازسازی سایت های چادری(روباز) پس از سال ها بلا استفاده بودن و مستهلک شدن با اختصاص بودجه 10 میلیارد ریال انجام و130 هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی استان اضافه شد.
سیلوی بزرگ گندم استان البرز با ظرفیت 220 هزار تن در شهرستان فردیس مستقر بوده که علاوه براین استان، بخشی از گندم مورد نیاز تهران را تامین می کند.
7418/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان البرز افزایش گندم ظرفیت سیلوی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز

عبدالله بیان با اشاره به اینکه ظرفیت های لازم برای ارائه خدمات گسترده فیبرنوری در این استان آماده است، گفت: مشترکان می توانند از این ظرفیت بالقوه در عرصه ارتباطات و اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

وی افزود: اکنون از مجموع مشترکان فیبر نوری بیش از ۱۱ هزار مشترک آنها با تلفن ثابت نیز از فیبر نوری استفاده می‌کنند و آماده واگذاری تعداد زیادی انشعاب در استان البرز هستیم.

بیان گفت : تحقق دایری فیبر نوری در استان البرز نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر سازمان نظام مهندسی ساختمان و سایر دستگاه های اجرایی است و باید قبل از ساخت و سازها این ظرفیت در مکان های مسکونی ، تجاری ، اداری و صنعتی فراهم شود.

وی بیان کرد: تاکنون حدود چهار هزارو ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان البرز احداث شده است که برای همگامی با پیشرفت و رشد روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در تلاش هستیم تا نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران در زمینه فیبر نوری در استان البرز به خوبی پیش ببریم.

بیان اضافه کرد: با تلاش انجام شده علاوه بر بافت شهری ، ارتباط بیش از۹۵ درصد از روستاهای این استان نیز از طریق فیبر نوری برقرار شده است.

مدیرکل مخابرات البرز افزود: تاکنون بیشتر شرکت های تولیدی استان البرز به شبکه فیبر نوری پیوسته اندضمن آنکه مشترکان نیز می توانند از این پس بدون تغییر شماره و با همان شماره تلفن فعال خود، فیبر نوری دریافت کنند.
وی بیان کرد: واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در استان البرز می‌توانند با بهره گیری از این فناوری نیازهای خود را در حوزه ارتباطات با کیفیت مطلوب برآورده سازند.

مدیرکل مخابرات البرز دربخش دیگری ازسخنان خود ارائه پهنای باند بالا، کاهش محدودیت، ظرفیت سازی بالا، ارائه کیفیت سرویس و حذف محدودیت های بعد مسافت را از جمله مزایای فیبر نوری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اکنون بخش قابل توجهی از شبکه فیبر نوری استان احداث شده و انتظار می رود شهروندان از این شبکه برای فعالیت های اینترنت پرسرعت بیشتر بهره ببرند.
بیان اظهار کرد: همچنین اکنون بیش از ۱۸۷هزار مشترک از سرویس ADSL و چهارهزار و ۹۶۴ مشترک از سرویس VDSL در استان البرز بهره مند هستند ؛ در زمان حاضر یک میلیون و ۸۶ هزار شماره تلفن ثابت دراستان دایر است .
وی در بخش دیگری ازسخنان خود از قرارداد بین شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات برای اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها خبرداد و گفت: مقرر شد حدود ۲۳۶هزار خانواده دراستان البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳