Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: ما با طرح مشترک عربستان سعودی و آمریکا برای ضربه زدن به مقاومت در انتخابات مواجه هستیم.

شیخ قاووق در مراسمی در حسینیه شهرک بلیدا افزود: هنگامی که عربستان سعودی اموال زیادی را به مزدوران خود می پردازد تا مقاومت را هدف قرار دهد و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی جنجالی را برای تشکیل ائتلاف، تحریک آفرینی و خریدن رای ایجاد می کند؛ رای های ما در روز انتخابات به تحرکی در راستای تقویت مقاومت تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ قاووق ادامه داد: ما در برابر طرح سعودی – آمریکایی در انتخابات برای هدف قرار دادن مقاومت قرار داریم، و تحریک آفرینی ها و تحرکاتی که برخی از جریان ها بر آن اصرار دارند بیانگر دست داشتن آنها در این طرح با هدف ضربه زدن به مقاومت است، زیرا از طریق تحریک های فرقه گرایانه و بزرگنمایی اختلافات داخلی در لبنان، دیگر همه نقاب‌ها از چهره های آنان برداشته شده و همه اهداف و صورت های واقعی این جریان ها برای همه روشن شده است.

عضو شورای مرکزی حزب الله همچنین تاکید کرد: کسانی که به دنبال فرصت هستند تا از پشت به مقاومت خنجر بزنند خود را رسوا می کنند و در واقع بر این مطلب تاکید می کنند که امنیت ندارند. کسانی که به سخنرانی های تحریک آمیز روی می آورند در خدمت منافع مردم و کشور گام بر نمی دارند، بلکه با این سخنرانی ها بر پایبندی خود به اجرای دستورات و دیکته های خارجی به ویژه عربستان سعودی تاکید می کنند.

وی در ادامه گفت: "کسانی هم هستند که در انتخابات به ایجاد اختلال در ائتلاف موجود بین حزب الله و حزب امل دل بسته اند بنابراین ما باید تاکید کنیم که این ائتلاف، ائتلافی راهبردی و مستحکم است و هیچ فرصتی برای اینگونه امید بستن ها به کسی نمی دهیم. این ائتلاف از اختلافات سیاسی و به دنبال منافع کوچک رفتن، به دور است، بلکه ائتلافی است که مایه نعمت و خیر برای میهن و همه لبنانی هاست".

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان انتخابات آمریکا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند موشک سپاه به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اصابت کردند؟

 انتشار جزئیات درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به پایگاه های نظامی اسرائیل همچنان ادامه دارد.

به طوریکه شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، در گزارشی به‌نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که نامش را فاش نکرد، نوشت: حداقل ۹ موشک ایران با شکستن پدافند هوایی اسرائیل به دو پایگاه هوایی اسرائیل ضربه زدند و ۵ موشک بالستیک ایران به پایگاه هوایی نواتیم برخورد کرده‌اند.

بنا به روایت تسنیم، این مقام اعتراف کرد که در اصابت ۵ موشک به پایگاه نواتیم یک هواپیمای ترابری سی‌ـ‌۱۳۰ و یک باند پروازی که به‌گفته این مقام مورد استفاده نبوده است و تأسیسات انبار در آن نگهداری می‌شده و خالی بوده است، ضربه و خسارت دیده‌اند.

به‌گفته وی، ۴ موشک دیگر به پایگاه هوایی نگو (نقب) اصابت کرده‌اند، با این حال این مقام آمریکایی مدعی شد که خسارات جدی در این حمله گزارش نشده است.

دیگر خبرها

  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال تحریک درگیری‌های منطقه‌ای است
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • چند موشک سپاه به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اصابت کردند؟
  • چند موشک ایران به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد؟