Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@18:47:10 GMT

زن معتاد پسر جوانم را از من گرفت!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۱۴۰۳

حوادث رکنا: نفهمیدم چطور خودم را به اینجا رساندم. وقتی با او روبه‌رو شدم، سرش را پایین انداخته بود و گریه می‌کرد. گفتم: تو که در خانه برای من شاخ و شانه می‌کشی و ادعای غیرت می‌کنی، چرا نامردی کردی؟

مأموران انتظامی برایم توضیح دادند که پسر‌م همدست یک دزد The Thief حرفه‌ای بوده است و با هم وسایل داخل خودروهای مردم را سرقت Stealing می‌کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانستم چه بگویم. من برای این بچه خیلی زحمت کشیده‌ام.

بعد از مرگ پدرش‌، برایش سنگ تمام گذاشتم. البته محبت‌های بیش‌از حد باعث شد زیاده‌خواه و زود‌رنج بار بیاید. برایش زن گرفتم، اما در دوران عقد به‌خاطر بداخلاقی و تندخویی‌هایش، کارشان به طلاق انجامید. هرچه داشتم و نداشتم، فروختم و برایش مغازه‌ای راه انداختم. اما این بچه ناخلف تن به کار نداد و دنبال رفیق‌بازی رفت. از کارهایش حرص می‌خوردم و نمی‌توانستم حرفی بزنم. تهدیدم می‌کرد اگر به کارهایش گیر بدهم، از خانه بیرونم خواهد کرد.

متأسفانه مدتی است که مواد‌ مخدر هم مصرف می‌کند و حالش اصلا خوب نیست. حالا فهمیده‌ام بعد‌از جدایی نامزدش‌، با زنی آشنا شده و آن زن معتادش کرده است. خودم مقصر هستم که به او بیش از اندازه محبت می‌کردم. واژه «بچه‌یتیم» بهانه‌ای به دستش بود تا سر هر مسئله‌ای، دل اطرافیان را به حال خودش بسوزاند و از آن‌ها سوءاستفاده کند. ما پدرها و مادرها اگر بچه‌ها را با واقعیت‌ها آشنا کنیم، این اتفاق‌ها نمی‌افتد. پسر من کم‌و‌کسری نداشت و نباید به چنین سرنوشتی دچار می‌شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران دزد The Thief سرقت Stealing اخبار حوادث گریه سنگ جدایی از مرگ من عکس پدر من فیلم داغترین ها دختر ایران حوادث قتل روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد