Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@12:32:32 GMT

بانوی تکواندوکار ری به مدال نقره جام فجر دست یافت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۱۴۳۴

بانوی تکواندوکار ری به مدال نقره جام فجر دست یافت

شهرری - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: 'شهربانو دامغانی نژاد' تکواندوکار پر افتخار و شایسته شهرری در مسابقات بین المللی جام فجر به مدال نقره دست یافت.

مجتبی جانعلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندوی در گروه زنان جام فجر با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (2 تیم)، پاکستان، آذربایجان، هند، روسیه و سوریه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسابقات از روز شنبه (اول اردیبهشت ماه) به مدت 2 روز به میزبانی هیات تکواندوی البرز و در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد.
وی اضافه کرد: شهربانو دامغانی نژاد ورزشکار ارزنده شهرری توانست مقام دوم وزن مثبت 73 کیلوگرم را از آن خود کند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اضافه کرد: در پایان این دوره از مسابقات در گروه زنان، تیم‌ ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد، آذربایجان نایب قهرمان شد و اقغانستان بر سکوی سومی ایستاد.
این دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق گرفت.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.
7247/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو جام فجر شهربانو دامغاني نژاد مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد. برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره، ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهیانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ میلیون تومان و ماهیانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

کد خبر 6100021 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پورسلمان: بهترین مربی شمشیربازی جهان با تیم سابر کار می‌کند/ تدارک لازم را برای کسب مدال المپیک دیده‌ایم
  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی