Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

گل مهدی طارمی به الدخیل قوی ترین تیم لیگ قطر را ببینید .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته ( یک‌شنبه ) در دیدار نیمه نهایی لیگ ستارگان قطر الغرافه که مهدی طارمی را در خط حمله داشت، در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف الدحیل رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدحیل که با اقتدار به قهرمانی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ ستارگان قطر رسید، در این بازی هم نمایش فوق‌العاده‌ای برابر یاران طارمی داشت و با وجود اینکه نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برده بود در نهایت به پیروزی ۶ بر یک دست پیدا کرد تا راهی فینال جام ستارگان شود..
بعد از ۶ گلی که الدحیل در این مسابقه به ثمر رساند، تیم الغرافه در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی با خطایی که روی مهدی طارمی شد به دست آورد که مهاجم ایرانی پشت این ضربه ایستاد و با فریب کلود امین توپ را به سمت راست دروازه زد تا در تمام رقابت‌هایی که برای الغرافه به میدان رفته موفق به گلزنی شده باشد.

مهدی طارمی بعد از پیوستن به الغرافه در نقل و انتقالات زمستانی، در هفت بازی لیگ ستارگان قطر ۵ گل به ثمر رساند و در ۶ مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز ۵ گل زد تا آمار فوق‌العاده‌ای در مدت زمان کم حضورش در این تیم ثبت کرده باشد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

کد خبر 6089348

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند