Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی در حمله‌ای به روستای الراقه در منطقه بنی قیس در استان حجه یک مراسم عروسی را بمباران کردند که طی آن بیش از ۴۰ تن کشته و زخمی شدند.

 به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شدت این حمله به حدی بود که بیمارستان استان حجه حالت فوق العاده اعلام کرد و از شهروندان خواست با اهدای خون به یاری مجروحان بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جنگنده های عربستان با بمباران های متعدد محل حادثه، در صدد بودند مانع از ورود گروه های امداد و نجات به روستای آسیب دیده و انتقال مجروحان به بیمارستان شوند. این چندمین بار است که هواپیماهای عربستان به مراسم عروسی در یمن حمله می کنند. در حمله هوایی دیگر عربستان به استان حجه ۵ عضو یک خانواده شهید شدند. 

از ابتدای جنگ علیه یمن در مارس ۲۰۱۵ جنگنده‌های ائتلاف حملات عدیده‌ای به مراسم‌های عزا و عروسی در یمن داشته اند. تا به این لحظه هیچ مقام ائتلاف عربی اظهار نظری درباره این حمله نکرده است. سخنگوی وزارت بهداشت یمن به المسیره گفت: پرواز جنگنده‌های سعودی به قربانیان این جنایت افزود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان

مقام‌های محلی طالبان در سمنگان می‌گویند که در پی وقوع یک رویداد ترافیکی در این ولایت، پنج تن جان باخته و ۲۱ تن دیگر زخمی شده‌اند.

این حادثه در شاهراه دره‌ صوف-بلخ رخ داده است.

سیدعثمان حمیدی، آمر شفاخانه ولایتی سمنگان، وضعیت صحی ۱۵ تن از زخمیان این رویداد را وخیم گزارش داده است.

به گفته او، در میان جان باختگان ناشی از این رویداد یک کودک نیز شامل است.

باشندگان ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان به دلیل تخریب شماری از جاده‌ها از اثر سیلاب‌های اخیر در این ولسوالی، برای رفت‌وآمد خود از موترهای باربری استفاده می‌کنند.

خرابی جاده‌‌ها و بی‌احتیاطی رانندگان همواره از دلایل وقوع رویداد‌های ترافیکی در کشور عنوان شده است.

بربنیاد آمارهای نشر شده، رویدادهای ترافیکی در سال ۱۴۰۲ در سمنگان، جان دست‌کم ۴۸ تن را گرفته و ۱۶۰ زخمی برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم
  • (ویدئو) جنجال «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود
  • (ویدئو) جنجال کاروان «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است