Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یکی از اقدامات این نهاد را ارائه خدمات برای کاهش آسیب های اجتماعی خواند و گفت: ۱۷۱ خانواده زندانی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد ارائه خدمات در راستای کاهش آسیب هی اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه خانواده های زندانیان یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه محسوب می شوند، ادامه داد: در حال حاضر 171 خانواده زندانی نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: در همین راستا بیش از 8 میلیارد ریال هزینه برای ارائه خدمات در بخش های کمک هزینه ازدواج، خدمات درمانی، معاضدت حقوقی، ارائه برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های اجتماعی، مستمری، کمک‌های حمایتی از جمله خدمات قابل ارائه به مددجویان این نهاد است.

 

صفری با یادآوری اینکه سال گذشته به 12 نفر از زندانیان آزاد شده تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد، گفت: خیران نقش تاثیر بسزایی در ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد از جمله خانواده‌های زندانی دارند.

 

به گفته وی، سال گذشته مجموع مشارکت‌های مردمی کمیته امداد 40 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است که در مقایسه با سال قبل از آن 44 درصد افزایش داشته است.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران مجلس نماز جمعه حسن روحانی سبک زندگی اسلامی دولت قرآن کریم دیدار آیت الله مکارم شیرازی خبرگزاری شبستان حمایت از محرومان مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان زنجان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی به صورت سرزده در منزل یکی از خانواده‌های کم‌برخوردار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان اردبیل حضور یافت و ضمن دلجویی و حمایت‌ معیشتی و قضایی، زمینه بازگشت دوباره سرپرست خانوار به جمع خانواده‌اش را فراهم کرد.
این زندانی جرایم غیرعمد و مالی که از چندین ماه پیش در حال سپری کردن دوران محکومیتش بود، همزمان با حضور دادستان اردبیل و همراهان در منزلش و دستور واریز مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع ستاد دیه به منظور پرداخت بدهی‌اش آزاد شد.
آفاقی و همراهان همچنین در جریان دیدار با خانواده این مددجوی زندانی چند قلم لوازم منزل، بسته کمک معیشتی، هدیه نقدی (یک فقره کارت بانکی)، بسته‌های نوشت‌افزار و اقلام فرهنگی در قالب کمک‌های مومنانه اهدا کردند.
دیدار دادستان اردبیل با خانواده‌های زندانیان کم‌برخوردار به‌صورت هفتگی انجام می‌شود و در جریان آن با همکاری نیکوکاران نیک‌اندیش و سایر نهادهای حمایتی و دولتی در صورت نیاز نسبت به ارایه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای یا بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان نیز مسائلی مانند ایجاد اشتغال خانگی برای آنها اقدام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند