Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون وزیر راه و شهرسازی از تسویه تمام بدهی‌های سازمان راهداری به پیمانکاران تا سه ماه سوم سال جاری خبر داد و گفت: تها‌تر بدهی پیمانکاران به بانک‌ها با مطالباتشان از سازمان راهداری از امسال شروع می‌شود.
عبدالهاشم حسن‌نیا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره میزان بدهی به پیمانکاران و آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بخش خصوصی اظهار داشت: میزان بدهی‌های سازمان به پیمانکارن بخش خصوصی در سال گذشته چیزی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بود که توانستیم بخشی از این رقم را با حمایت سازمان برنامه و بودجه و از طریق اوراق خزانه اسلامی پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر میزان بدهی‌ها به چیزی حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر تها‌تر مطالبات پیمانکاران با بدهی آن‌ها به بانک‌ها گفت: با این مصوبه می‌توان بخش عمده‌ای از بدهی به پیمانکاران را تسویه کرد.
حسن نیا از تسویه کامل بدهی به پیمانکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پاییز ۹۷ خبر داد و گفت: کلیه بدهی‌های این سازمان به پیمانکاران از طریق اوراق مشارکت، تها‌تر با بدهی‌های بانکی، اسناد خزانه اسلامی و بخشی به صورت نقدی تا سومین سه ماه سال جاری یعنی تا آذر ماه مستهلک می‌شود.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: البته این تسویه شامل بدهی‌ها تا قبل از سال ۹۶ می‌شود و مطالبات پروژه‌های انجام شده تا قبل از سال ۹۶ در اولویت پرداخت هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مطالبات پیمانکاران بر اساس تناسب بدهی سازمان پرداخت می‌شود و اولویت بندی بین آن‌ها وجود ندارد.
حسن نیا اظهار داشت: از سال جاری تها‌تر مطالبات پیمانکاران از سازمان راهداری با بدهی‌هایشان به بانک‌ها آغاز می‌شود و این تصمیم در تسویه بدهی‌های دولت به پیمانکاران می‌تواند بسیار موثر باشد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»