Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: در حال حاضر جاده‌های استان لرستان به‌شدت لغزنده است و در سطح برخی محورها مه‌گرفتگی وجود دارد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ استانها لرستان نظرات

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به بارندگی در سطح محورهای استان اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های سطح استان، در حال حاضر جاده‌های لرستان به‌شدت لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه رانندگان جوانب احتیاط را در نظر داشته باشند افزود: همچنین در سطح برخی محورها ازجمله گردنه هیراب مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: در مسیر گاو زرده و افرینه شهرستان پلدختر نیز براثر شدت بارندگی‌ها کوه دچار ریزش شد که به‌صورت مقطعی مسیر بسته و بلافاصله با حضور عوامل راهداری بازگشایی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه در برخی جاده‌های استان آب‌گرفتگی وجود دارد که سبب اختلال‌های جزئی در تردد می‌شود تصریح کرد: هم‌اکنون تمامی محورهای استان باز است و تردد وسایل نقلیه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ حیدری گفت: بیشتر محور‌های استان بارندگی داریم و محور‌ها لغزنده است و رانندگان در صورت ضرورت در انجام سفر خودروی خود را از نظر فنی بررسی کنند.
رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه ۶۲ تیم گشتی محسوس و نامحسوس محور‌های استان را  رصد می کنند افزود: علاوه بر این تیم‌ها ۵۴ دوربین ثابت و ۵۱ دوربین سیار ثبت تخلف هم در محور‌ها مستقرند.
وی افزود : در این شرایط رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش اهمیت دارد، چرا که کنترل خودرو در شرایط لغزندگی دشوار است.
حیدری گفت: همچنین در شرایط لغزندگی جاده ها رعایت فاصله طولی و عدم سبقت غیرمجاز بیش از پیش اهمیت می یابد.
وی با تاکید بر لزوم عدم تردد غیرضروری در این شرایط جوی، از رانندگان خواست تا پیش از حرکت حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته و از وضعیت راه ها مطلع شوند.
حیدری یکی از مهمترین علل تصادف در شرایط لغزندگی جاده‌ها را سرعت غیرمجاز عنوان و تصریح کرد: عمده تصادفات در روز‌های بارندگی از نوع واژگونی است که ناشی از سرعت غیرمجاز و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.
حیدری بر رعایت فاصله طولی در شرایط لغزندگی محور‌ها تاکید کرد .
رییس پلیس راهور استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست در این شرایط آب و هوایی از تردد غیرضروری اجتناب کنند و پیش از حرکت وضعیت راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ جویا شوند.


دیگر خبرها

  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی