Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:16:10 GMT

راه اندازی خط اتوبوس رودهن به مترو «نوبنیاد» تهران

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۲۵۹۸

راه اندازی خط اتوبوس رودهن به مترو «نوبنیاد» تهران

دماوند- شهردار رودهن از راه اندازی خط اتوبوس رودهن به مترو «نوبنیاد» تهران خبر داد.

مهدی کچویی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد استفاده از حمل و نقل عمومی و لزوم گسترش آن در رودهن بیان داشت: با توجه به درخواست های مکرر مردم، اقدام به راه اندازی خط اتوبوسرانی رودهن به ایستگاه مترو نوبنیاد تهران و بالعکس را کرده ایم که رفاه حال مردم و آسایش شهروندان و مسافران هدف نهایی این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار رودهن گفت: تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی مسافران در این خط در اختیار سازمان حمل و نقل شهرداری رودهن قرار گرفته است. 

کچویی با بیان اینکه مبلغ کرایه این اتوبوس ها تنها  ۲۵۰۰ تومان است گفت: تردد این اتوبوس ها از آزاد راه تهران- پردیس و بدون پرداخت عوارضی و معطلی صورت می گیرد و مسافران می توانند در کمترین زمان ممکن به مترو در پایانه دستواره واقع در ضلع غربی میدان نوبنیاد دسترسی داشته باشند.

 شهردار رودهن افزود: به جهت رفاه حال مردم و شهروندان ۷ ایستگاه برای این اتوبوس ها در مناطق مختلف شهر رودهن مشخص شده است.

وی اظهار داشت: ایستگاه مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واقع در بلوار آیت الله خامنه ای، ایستگاه مجتمع یاس، ایستگاه مخابرات، ایستگاه پارک سردار جنگل(پارک آبشار)، ایستگاه شهرداری، ایستگاه لاله صحرا، ایستگاه بلوارامیرکبیر و ایستگاه بلوار امامت هفت ایستگاهی است که از ساعت۶ صبح آماده خدمات رسانی به همشهریان می باشد.

مهدی کچوئی در ادامه گفت: امید است در سال ۱۳۹۷ راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس رودهن، با اتکال به الطاف بیکران الهی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با معاضدت و همکاری همه پرسنل و با همدلی و مشارکت همه دلسوزان سپری شود.

شهردار رودهن بیان داشت: توجه به نظافت سطح شهر و مسیر جاده ها، شستشوی جداول و رنگ آمیزی آنها، ارتقای سطح فضای سبز، لکه گیری و آسفالت خیابان های اصلی و معابر فرعی شهر و توزیع بسته فرهنگی  از مهمترین طرح های شهرداری رودهن است که با یاری و حمایت مردم و تلاش مدیران شهری اجرا این امر تحقق یافت.

کچوئی در ادامه به بهره از خرد جمعی در طرح های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های دیدار و هماهنگی با معتمدین و بزرگان شهری و صاحبان فکر و اندیشه و اقشار مختلف مردم با اعضای شورای اسلامی را طراحی کرده ایم و در قالب اتاق فکر در حال برنامه ریزی های مدونی برای استفاده از آرای مردم هستیم و از نظرات صاحب نظران در طرح های مدیریت شهری بهره می بریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین