Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد آرسن ونگر را به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسن ونگر روز جمعه اعلام کرد که در پایان فصل از آرسنال جدا خواهد شد و به همین دلیل اخبار زیادی در مورد آینده او منتشر شده است.

نشریه میرر مدعی شد ناصر الخلیفی علاقه زیادی به همکاری با آرسن ونگر دارد و اگرچه اخباری در مورد احتمال انتصاب وی به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن شنیده شده، اما او علاقمند است ونگر رئیس باشگاه شده و بر امور مدیریتی نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه فرانسوی علاقمند به استفاده از تجربه بالای ونگر در ساختن بدنه یک تیم قدرتمند طی سالیان دراز بوده و معتقد است با وجود او می تواند به سطح اول فوتبال اروپا برسد.

با توجه به جدایی احتمالی اونای امری، اخبار زیادی در مورد نیمکت پاری سن ژرمن به گوش می رسد و احتمالا توماس توخل، سرمربی سابق دورتموند به جای امری انتخاب شده و ونگر در بخش مدیریت باشگاه متمول فرانسوی فعالیت خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر الخلیفی آرسن ونگر پاری سن ژرمن آرسن ونگر آرسنال پاری سن ژرمن سرمربی پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی

رئیس‌جمهور در سفر به برزیل به همتای خود گفت آماده کمک به این کشور آمریکای لاتین برای ساخت زیردریایی اتمی است.

به گزارش ایسنا، «امانول ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که به برزیل سفر کرده است، گفت پاریس آماده کمک به برازیلیا برای توسعه زیردیایی با قابلیت اتمی است.

ماکرون که روز چهارشنبه و در جریان مراسم راه‌اندازی سومین زیردریایی دیزلی کلاس «ریاچوئلو» با طراحی فرانسوی سخنرانی می‌کرد، گفت: «می‌خواهم فصل جدیدی را برای زیردریایی باز کنیم و درحالی‌که کاملا به تمام تعهدات منع اشاعه احترام می‌گذاریم، به سمت پیشران هسته‌ای حرکت کنیم. فرانسه در کنار شما خواهد بود».

برنامه توسعه زیردریایی برزیل در سال ۲۰۱۸ و پس از انعقاد توافق امنیتی میان «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور این کشور و «نیکلا سارکوزی» رئیس‌جمهور پیشین فرانسه با هدف برنامه‌ریزی برای مدرن‌سازی نیروی دریایی برزیل تنظیم شد.

تاکنون تنها پنجم عضو دائم شورای امنیت و همچنین هند زیردریایی‌های اتمی در اختیار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج