Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام ماراتن جهت آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پرتغال در بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان،عباس صیادی،مربی تیم ملی قایقرانی کشورمان در جمع خبرگاران اظهار کرد: سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام ماراتن جهت آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پرتغال در بندرانزلی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی به مدت 9 روز تا 11 اردیبهشت ادامه دارد،خاطرنشان کرد:این اردو برای آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان پرتغال که شهریورماه برگزار می شود،ادامه دارد.

مربی تیم ملی قایقرانی،با اشاره به اینکه هفت ورزشکار در این تمرین پارو می زنند،گفت:عرفان منوچهری،جواد مومنی، محمد زارع،امیر آقا میرزایی،بهراد پیوند سرخی از گیلان و علی الماسی از همدان و سروش رضوییان از تهران به این اردو دعوت شده اند.

صیادی،با اشاره به اینکه اردوی بعدی نیز در این شهرستان برگزار می شود،تصریح کرد:در قایقرانی آب های آرام ماراتن،چون ورزشکار برای مسابقه باید مسافت طولانی را طی کنند تنها جایی که می توانیم این مسافت را تمرین کنیم تالاب انزلی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، صدا و سیمای مرکز مازندران با پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ به استقبال انتخابات رفت

پخش فیلم تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای ۴ نامزد انتخاباتی این حوزه که از امروز آغاز شده است تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در ساعت‌های ۲۰/۱۱، ۳۰/۱۳، ۳۰/۱۹ و ۲۰/۲۳ روی آنتن صدا و سیمای مازندران می‌رود.
نوبت پخش فیلم‌های نامزد‌ها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود

سه مناظره یک ساعته نیز از این نامزد‌ها ضبط شده است که ساعت ۳۰/۲۱ پخش خواهد شد نخستین مناظره امشب، دومین مناظره یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سومین مناظره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، هر کدام از این مناظره‌ها نیز ساعت ۱۷ روز بعد بازپخش می‌شوند
صدا و سیمای مازندران تولید و پخش مناظره‌ها انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ را رایگان انجام داده است

۴ نامزد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند که ۲ نفر از آنان که بیشترین آرا را کسب کند به عنوان نمایندگان مردم در این حوزه راهی مجلس می‌شود.


مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد