Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@00:29:48 GMT

محمد پنجعلی: معلوم نیست مدیر پرسپولیس شوم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۳۲۸۰

محمد پنجعلی: معلوم نیست مدیر پرسپولیس شوم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   محمد پنجعلی  در خصوص شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به نظرم پرسپولیس کمی اشتهایش را برای جنگندگی از دست داده بود. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم ذوب آهن انگیزه های زیادی برای بردن داشت. آنها می خواستند مقابل قهرمان لیگ برتر بازی را ببرند تا شانس خود را برای نایب قهرمانی زنده نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادات فراوانی که در هفته های گذشته به برانکو ایوانکوویچ در خصوص نیمکت نشین کردن برخی بازیکنان می شود اظهار داشت: هیچ کس اندازه برانکو نمی داند چه کسی تمرین می کند و کدام بازیکن به درد تاکتیکش نمی خورد. سرمربی هر تیمی مسئولیت کامل فنی را بر عهده دارد. نباید در کارش دخالت کرد. برانکو ایوانکوویچ کارنامه درخشانی در لیگ برتر دارد و همه می دانند او توانسته است خیال هواداران را بابت قهرمانی راحت کند. از او بابت یک باخت نباید بیهوده انتقاد کرد.

وی در واکنش به احتمال حضورش روی نیمکت پرسپولیس به عنوان جانشین افشین پیراونی به عنوان مدیر پرسپولیس، تصریح کرد: صحبت هایی در این زمینه و همچنین حضور به عنوان مدیر تیم های پایه شده است اما قرار است هیات مدیره در این باره تصمیم گیری کند. خودم را در وهله اول یک هوادار پرپسولیس می دانم. اگر به مجموعه باشگاه اضافه شوم تمام تلاش خود را برای ادامه موفقیت های تیم به کار خواهم بست. فعلا خبری نیست و معلوم نیست مدیر تیم می شوم یا نه.

پنجعلی درباره رویارویی پرسپولیس با الجزیره امارات نیز اذعان داشت: من فکر می کنم اگر بازیکنان بتوانند تمرکز خود را برای این بازی حفظ کنند می توانند الجزیره را ببرند و به مرحله بعدی برسند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • خلاصه بازی نفت‌آبادان ۰-۳ پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد