Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@21:48:15 GMT

ماسکي گياهي براي رفع چروک

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۳۴۷۱

ماسکي گياهي براي رفع چروک

خبرگزاري آريا -

اغلب خانم ها براي رفع چين و چروک پوست خود از ماسکهاي شيميايي استفاده مي کنند, در صورتيکه در اينگونه موارد ماسکهاي گياهي بهتر جواب داده است.
ماسکي براي رفع چروک
ترکيبات مورد نياز اين ماسک عبارتند از:
دو فنجان سرکه ,نصف فنجان رازيانه خشک ,نصف فنجان بابونه خشک ,نصف فنجان گل رز خشک, نصف فنجان شبدر قرمز خشک
براي تهيه اين ماسک گياهان خشک شده را در سرکه گذاشته و به آرامي تکان دهيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ظرف را بسته و آن را به مدت دو تا سه هفته در دماي 10 تا 15 درجه سانتي گراد نگه داريد. لازم است هر روز ظرف را به مدت 15 دقيقه تکان دهيد.
پس از طي سه هفته، محلول را با صافي صاف کنيد و در يک ظرف تميز بريزيد. براي هر بار مصرف کافي است صورتتان را با آب ولرم شست و شو داده و سپس خشک کنيد. آن گاه محلول ( سرکه و گياهان خشک) را به نسبت شش به يک با آب مقطر رقيق کنيد و سپس آن را روي صورتتان با حرکات چرخشي ماساژ دهيد.
دقت کنيد ماساژ حداقل بايد15 دقيقه ادامه پيدا کند. حرکات ماساژ بايد نرم و در جهت صحيح انجام شود تا موجب آسيب به پوست شما نشود. اين محلول کمي قابض بوده و براي پوست هاي شل و کمي چرب و منافذ باز صورت بسيار مناسب است. بهتر است از اين محلول يک روز در ميان براي برطرف کردن چروک هاي صورت استفاده کنيد.
يک راه ديگر براي مقابله با پيري پوست، بخور پوست با گياهان جوان کننده است. براي تهيه اين بخور کافي است يک قاشق سوپخوري بابونه را به همراه يک قاشق سوپ خوري رازيانه و يک قاشق سوپخوري گل رز خشک شده در يک کاسه آب جوش بريزيد.
افرادي که پوست هاي خشک و حساس دارند بهتر است يک قاشق سوپ خوري گل هميشه بهار را به اين بخور خود اضافه کنند و افرادي که پوست هاي چرب و آکنه دارند به جاي گل هميشه بهار بهتر است از مرهم ليمو استفاده کنند. سپس طبق مراحلي که گفته شد، پوست صورتتان را با اين معجون گياهي بخور دهيد.
شايد تصور کنيد که اين بخور ساده چه فايده اي مي تواند براي پوست شما داشته باشد؟ حق با شماست. تا زماني که اين بخور را به صورت يک روز در ميان، به همراه شست و شو و ماساژ با محلول سرکه ي گفته شده به مدت يک ماه انجام ندهيد، متوجه تاثير معجزه آساي آن نمي شويد!
منبع : ترانه ها


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب

آفتاب‌‌نیوز :

لوسیتیسم نوعی از زالی است که در آن جاندار به طور وراثتی دچار کمبود آنزیم ملانین است و به دلیل فقدان رنگدانه‌ها، پوست، پولک، فلس یا پر‌ها به سفیدی می‌گراید. انجمن پرنده‌شناسی ولز در اظهارنظری این پرنده را «خیلی غیرمعمول و یک در میلیون» توصیف کرده است.

رایت، عکاس این پرنده کمیاب، خود به بیماری ویتیلایگو یا پیسی مبتلاست که باعث از بین رفتن رنگدانه در قسمت‌هایی از پوست می‌شود.

او با اشاره به اینکه با دیدن این پرنده کمیاب حس کرده که خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا است، گفت: دیدن این پرنده باعث شد احساس آرامش کنم و فکر کنم که [در این بیماری]من تنها نیستم.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ویدیو/ بازیافت زباله‌های پلاستیکی با سلولزهای گیاهی
  • چرا چین و چروک پوست ایجاد می‌شود؟
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • (ویدئو) فرآیند پرورش میلیون ها مار و پردازش پوست آن ها در کارخانه
  • میزان ویتامین E موردنیاز بدن در سنین مختلف
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • میوه را کی بخوریم؛ با شکم خالی یا پر؟
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳