Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌ها و منازل در شهر خرو بخش زبرخان شهرستان نیشابور موضوع در دستور کار کلانتری ۱۵ خرو قرار گرفت.
سرهنگ "حسین بیات مختاری افزود: ماموران تجسس کلانتری به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و پس از هماهنگی قضائی او دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم سرقتی از قبیل: (موتور پمپ، دوچرخه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..) کشف کردند.
وی افزود: متهم ۳۱ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به هفت فقره سرقت از منازل و باغ ویلا‌های شهر خرو با کمک و همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف که ماموران این فرماندهی همدستان ۲۶ و ۲۹ ساله را نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت: با رعایت توصیه‌های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری آگاهانه‌ای از وقوع چنین سرقت‌هایی داشته باشند.   انتهای پیام //س. ح.   دستگیری سارقان ویلاهادر نیشابور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب