Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فدراسیون جهانی تکواندو گفت: ایران با وجود تکواندوکاران توانمندش همیشه در جهان حرف اول را می‌زند و در مسابقات جام فجر نیز شاهد قدرت‌نمایی هوگوپوشان این کشور بودیم. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان البرز و در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها تیم البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم منطقه آزاد قشم نایب قهرمان شد و تیم منطقه آزاد کیش عنوان سومی را بدست آورد.

«میلان کوی» ناظر فنی این دوره از مسابقات و رئیس فدراسیون تکواندو مالزی در رابطه با برگزاری این مسابقات گفت: استقبال از مسابقات و سطح فنی خوب بود و همچنین برپایی منظم این رویداد نشان‌ می‌دهد برای برگزاری این رویداد زحمات بسیاری کشیده شده است و این میزبانی شایسته می‌تواند نمره مثبت دیگری در کارنامه تکواندو ایران باشد.

نماینده فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تکواندو مالزی با بیان اینکه تکواندوی ایران از قدرت بالایی برخوردار است تصریح کرد: ایران با وجود تکواندوکاران توانمندش همیشه در جهان حرف اول را می‌زند و در مسابقات جام فجر نیز شاهد قدرت‌نمایی هوگوپوشان این کشور بودیم. به نظرم تکواندوکاران ایرانی می‌توانند مثل همیشه درخشش قابل توجه ای در رویدادهای پیش‌رو داشته باشند.

وی در پایان گفت: ایران توانایی برگزاری شایسته رویدادهای بین‌المللی را دارد و امیدوارم در آینده با حضور تیم‌های بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,30/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا