Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:50:59 GMT

عدم نقدینگی بزرگترین مشکل پیش روی شهرداری بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۴۰۸۴

عدم نقدینگی بزرگترین مشکل پیش روی شهرداری بندرعباس

بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس تنها راه برون رفت از مشکلاتی چون عدم نقدینگی در شهرداری بندرعباس را ممنوعیت تهاتر اعلام کرد و افزود: ممنوع شدن تهاتر در شهرداری بندرعباس کمک بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای شهر بندرعباس، اسماعیل بواشه در نطق پیش از دستور چهل وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تأکید بر این که شهرداری بندرعباس مشکلات مالی فراوانی دارد و اعضای شورای شهر راهکارهایی را ارائه می‌دهند که متاسفانه تحقق آن پیگیری نمی‌شود، بیان داشت: جلوگیری از ورود دلالان به شهرداری و کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی قراردادهایی که شهرداری با پیمانکاران منعقد می‌کند از نتایج سودمند در راستای تحقق ممنوعیت تهاتر در شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، چنانچه املاک موجود شهرداری بندرعباس ثبت در بانک اطلاعاتی خاص گردد و همچنین سنددار شوند کمک بزرگی به شفافیت و رسیدن به نقدینگی قابل قبول در این نهاد خواهد بود.

این عضو شورا افزود: سنددار شدن املاک شهرداری بندرعباس باعث می‌شود  در صورت نیاز این املاک جهت وثیقه برای وام‌های آینده استفاده شود.

بواشه با بیان این که اگر این موارد پیگیری شود و دیگر اعضای شورای شهر دلسوزخروج از بحران مالی شهرداری باشند، در این بین با حمایت جدی و اقدام لازم،  بخشی از مشکلات مالی شهرداری حل خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور