Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:11:43 GMT

حضور شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن در حرم امام خمینی (ره) + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۴۲۱۶

حضور شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن در حرم امام خمینی (ره) + فیلم

‍‍‍‍‍‍

شرکت‌کنندگان و مسئولان برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سی‌و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با حضور شرکت‌کنندگان، اساتید، داوران و قائم مقام سازمان اوقاف، انجام شد، حاضران ضمن قرائت فاتحه و اهدای تاج گل به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

ویدئوی این مراسم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات بین‌المللی قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مسابقات بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش‌بینی‌شده پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری امروز _ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بابیان اینکه امروز دیگر شخصیت امام خمینی (ره)، جهانی شده و نظام اسلامی در دنیا مطرح است اظهار کرد: معرفی الگوهای مطرح انقلاب اسلامی همچون حضرت امام (ره) به جامعه یکی از وظایف مهم مسؤولان است.

وی از امام (ره) به‌عنوان یک شخصیت تکرار نشدنی یادکرد و افزود: حضرت امام (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک، نورانی و هدایت‌های خود پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تأکید بر تلاش همگانی برای معرفی شخصیت حضرت امام (ره) به نسل جوان، اظهار امیدواری کرد همه دستگاه‌ها همانند سال‌های قبل پای‌کار آمده و به تعهداتشان به‌خوبی عمل کنند.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها در عمل نکردن کامل به تعهدات خود درزمینه‌ی تسهیل زمینه حضور مردم استان در مراسم ارتحال امام (ره) در سال گذشته یادآور شد: باید به وظایف و دستوراتی که در مجموعه اداری دولت و نظام اتفاق می‌افتد محکم اقدام کنیم.

کد خبر 751557

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان