Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@23:19:08 GMT

کره جنوبی جنگ بلندگوها را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۴۴۸۴

کره جنوبی جنگ بلندگوها را متوقف کرد

جهان > آسیا و اقیانوسیه - همشهری‌آنلاین:
کره جنوبی تبلیغات خصمانه علیه پیونگ‌یانگ در مرزهای مشترک با کره شمالی را دوشنبه ۳ اردیبهشت و پیش از نخستین نشست بین رهبران دو کره که اغلب با پخش برنامه از بلندگو انجام می‌شد،متوقف کرد.

این درحالیست که رئیس‌جمهور آمریکا محتاط‌تر رفتار کرده و گفته بحران اتمی در شبه‌جزیره کره راه طولانی برای حل و فصل شدن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توئیت روز یکشنبه خود آورده است: ما راه طولانی برای نتیجه‌گیری درباره کره شمالی داریم و شاید باید تلاش دو چندان داشته باشيم. زمان همه چیز را تعیین می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، کره شمالی و کره جنوبی در مراحل نهایی آماده‌سازی برای برگزاری نشست بین رهبرانشان هستند که قرار است روز جمعه 7 ارديبهشت در روستای مرزی پونمونجوم برگزار شود.

وزارت دفاع کره جنوبی با اعلام تصمیم توقف تبلیغات خصمانه گفت: امیدواریم که این تصمیم به توقف انتقادهای متقابل و پروپاگاندا علیه یکدیگر و شرکت در ایجاد صلح و آغازی دیگر منجر شود.

کره شمالی هم بلندگوهای تبلیغاتی در مرز با کره جنوبی دارد اما یکی از مقام‌های وزارت دفاع کره جنوبی گفته است که نمی‌داند آیا پیونگ یانگ هم این روند را متوقف کرده است یا خیر.

جنگ بلندگو در شبه جزیره کره

در فوریه سال جاری میلادی، کره شمالی صدای بلندگوهایش را در مرز و پس از بازی‌های المپیک زمستانی در کره جنوبی که وزرشکارانش نیز در آن حضور داشتند، پایین آورد.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که پروپاگاندای این کشور نیز در نیمه شب پایان یافته اما نگفت که آیا پس از نشست مقام‌های دو کره این روند مجددا از سر گرفته می‌شود یا خیر.

این نخستین بار در دو سال گذشته است که سئول تبلیغات خصمانه علیه همسایه خود را متوقف می‌کند.

در همین زمینه: کیم جونگ اون: نمی‌خواهم صدام یا قذافی دوم باشم کیم جونگ اون: برنامه هسته‌ای و موشکی خود را تعلیق می‌کنیم تاکتیک جدید رهبر کره‌شمالی؛ حضور پررنگ خواهر و همسرش شوخی‌های رهبر کره‌شمالی با هیئت کره‌جنوبی مون جائه و خواهر کیم جونگ اون به کنسرت رفتند اون، مون را دعوت کرد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

ادامه دارد ...

کد خبر 6097581

دیگر خبرها

  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد