Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:33:22 GMT

نوبخت: برخی کالاها ارز 3800 تومانی را دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۴۷۰۸

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ارز 4200 تومان را برای همه کالاهایی که باید ثبت سفارش شوند پرداخت می کنیم، گفت: البته برای برخی کالاهای اساسی ارز 3800 تومان پرداخت می کردیم این قبیل اقلام را باید با همان ارز 3800 تومانی بیاورند. ناطقان: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هر سال همه برنامه‌ها و اهداف در سندی تحت عنوان بودجه منعکس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی منابع و مصارف در سال 96 براساس گزارش خزانه 320 هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال قبلش 13 درصد افزایش داشته است.
سخنگوی دولت افزود: اعداد دریافت و پرداخت ها نشان می دهد که پیش بینی دولت درست و دقیق بوده است. همچنین مالیاتی که پیش بینی کردیم را دریافت کردیم.
وی با بیان اینکه پیش بینی ما در مورد قیمت نفت هم درست بوده است، گفت: وظایف سازمان برنامه و بودجه این است که خود را برای همه شرایط آماده کند چرا که ما دشمنانی داریم. در منطقه هم کسانی هستند که با اختلاف ایدئولوژیک دارند و رژیم صهیونیستی هم که اصلا کشور نیست و یه جعل است در تلاش است تا علیه ما فعالیت هایی انجام دهد.
نوبخت درباره توافق هسته ای گفت: رئیس جمهور آمریکا فرد غیر قابل اتکایی است. وی کله بزرگی دارد و بیش از اینکه مغزش بزرگ باشد شاخش دراز تر است.
سخنگوی دولت گفت: ما چهل سال در برابر همه بدخواهی ها مقاومت کردیم. صندوق بین المللی پول در با چهل شاخص و هفت بخش اقتصاد ایران را مثبت ارزیابی کرده است.
وی اضافه کرد: ما منتظر نمی مانیم تا در 22 اردیبهشت چه اتفاقی می افتد بلکه برنامه های خودمان را داریم.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ارز 4200 تومان را برای همه کالاهایی که باید ثبت سفارش شوند پرداخت می کنیم، گفت: البته برای برخی کالاهای اساسی ارز 3800 تومان پرداخت می کردیم این قبیل اقلام را باید با همان ارز 3800 تومانی بیاورند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه این اولین سالی نیست که کشورمان در تحریم قرار داشته است، افزود: بعد از قضایای اوکراین یکی از کشورها که تحریم شده بود از ما خواست تا تجاربمان را در اختیار او قرار دهیم.
نوبخت اظهار کرد: در سال 96 دو هدف برجسته داشتیم که در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی تعریف شده بود. در همین راستا روی دو موضوع تولید و اشتغال متمرکز شدیم.
نوبخت با اشاره به رشد اقتصادی در سال 96 ادامه داد: براساس گزارش مرکز آمار در 9 ماهه اول سال 96 نسبت به 9 ماهه اول سال 95 رشد اقتصادی با نفت 4/4 و بدون نفت 4/7 دهم درصد بوده است.
سخنگوی دولت تصریح کرد: 836 هزار نفر در 9 ماهه اول سال 96 وارد بازار کار شدند که 819 هزار نفر آنان مشغول به کار شدند و 17 هزار نفر هم به جمعیت بیکاران اضافه شدند.
نوبخت درباره پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، اضافه کرد: نظام بانکی حدود 18 هزار و 500 میلیارد تومان از منابع بانکی را به 27 هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط پرداخت کرد.
سخنگوی دولت افزود: دولت از صندوق خود 42 هزار و 100 میلیارد تومان به طرح های عمرانی داد. 1200 میلیارد تومان هم برای طرح های عمرانی ماده 10و 12 (حوادث) پرداخت کردیم که این مبلغ نسبت به سال 95 حدود 6/3 دهم درصد افزایش داشته است.
در حال تکمیل...
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: نوبخت ، قیمت ارز ، تحریم ، بودجه سال 96

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نوبخت قیمت ارز تحریم بودجه سال 96

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور