Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@11:32:16 GMT

واریز ۳ میلیارد تومان به حساب وزارت راه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۴۸۰۰

واریز ۳ میلیارد تومان به حساب وزارت راه

بررسی گزارش خزانه‌داری کل کشور حاکی از آن است که طی دو روز اول اردیبهشت ماه امسال حدود ۳ میلیارد تومان بابت حقوق و مزایای مستمر و سایر هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده است.

خبرگزاری تسنیم: مطابق گزارش جامع پرداخت‌های نقدی خزانه‌داری کل کشور از محل بودجه‌های عمومی در تاریخ اول و دوم اردیبهشت ماه امسال به ترتیب ۵۵۷۰۲۰۵۶۶۰ (۵۵۷ میلیون تومان) و ۸۶۷۳۸۲۶۵۵۷ ریال (۸۶۷ میلیون تومان) با تراکنش شماره‌های ۲۲۳۲۷ و ۲۲۶۴۵ بابت دستمزد و مزایای مستمر به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش سایر هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر طی تراکنش شماره ۲۲۵۱۰ مبلغ ۲۶۸۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال معادل ۲.۶ میلیارد تومان به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده است.

همچنین به حساب سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز مطابق گزارش مذکور طی تاریخ‌های ۹۷/۲/۱ و ۹۷/۲/۲ به ترتیب با شماره تراکنش‌های ۲۲۳۸۵ و ۲۲۸۵۹ مبالغ ۲/۶۱۶/۲۲۹/۱۱۹ ریال معادل ۲۶۱ میلیون تومان و ۸۶/۱۰۹/۵۴۲/۸۲۷ ریال معادل ۸.۶ میلیارد تومان بابت حقوق و مزایای مستمر واریز شده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NPY

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۲ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است. 

 در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

 بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

tags # یارانه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد