Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش از عملکرد تیمش برابر استقلال خوزستان راضی نیست.

طرفداری- سرپرست باشگاه سپاهان می گوید فکر نمی‌کنم بازیکنان سپاهان از لحاظ مالی و امکانات مشکل داشته باشند همه چیز برای اینکه تیم موفق بشود فراهم بود.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت:

از عملکرد بازیکنان در بازی مقابل استقلال خوزستان راضی نیستم، خیلی بد بازی کردیم، روی دو اشتباه فردی گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سعی کردیم فشار بیاوریم  تا نتیجه را جبران کنیم اما نتوانستیم. من  انتظار زیادی از بعضی بازیکنان دارم که باید بیشتر از اینها برای تیم تلاش کنند تا تیم موفق شود.

وی در ادامه درباره جلسه هفته آینده بین اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه درخصوص نتایج این تیم گفت:

یک بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و ما فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم. بعد از پایان لیگ مطمئنا جلسه‌ای هفته آینده در باشگاه سپاهان بین اعضای هیات مدیره، کمیته فنی و کادر فنی برگزار خواهد شد تا درخصوص عملکرد و نتایج تیم به جمع‌بندی برسیم. حتی به دنبال این هستیم  برنامه‌های خوبی برای فصل آینده تعیین کنیم تا بتوانیم نتایج را جبران کنیم و سپاهان را به دوران خوب خودش برگردانیم.

تابش در پایان درخصوص اینکه چند درصد به بازیکنان پول داده‌اید گفت:

نزدیک به 70 درصد به بازیکنان پول داده شده است، فکر نمی‌کنم بازیکنان سپاهان از لحاظ مالی و امکانات مشکل داشته باشند همه چیز برای اینکه تیم موفق بشود فراهم بود. ما هیچ مشکل مالی نداریم امیدوارم سال آینده بتوانیم این فصل کابوس‌وار را جبران کنیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!