Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@00:07:59 GMT

کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۴۸۹۱

کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: بامداد روزدوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۴۰ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک از یک کامیون کشف شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد:  بامداد روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه مقدار۴۰ کیلوگرم مواد افیونی از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ مهدی غلامزاده اظهار داشت: بامداد امروز با کسب خبری مبنی بر ورود یک دستگاه کامیون حامل مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان جوین تیمی از ماموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

 وی تصریح کرد:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جغتای با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مورد نظر را با دو سرنشین شناسایی و با کنترل نامحسوس در ورودی شهرستان جوین با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.  

سرهنگ غلامزاده با اشاره به توقیف خودرو خاطرنشان کرد: متهمان ۳۱ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی در دادگستری  شهرستان جوین شدند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود