Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:35:35 GMT

کسب رتبه 10 دانشگاه رازی بین دانشگاههای جامع کشور

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۵۳۷۶

کسب رتبه 10 دانشگاه رازی بین دانشگاههای جامع کشور

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه از کسب رتبه دهم توسط این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در نظام رتبه‌بندی "سای ویژنز 2018" خبر داد.

حجت الاسلام محمدباقر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه نظام آینده پژوهی علم(سای ویژنز- scivisions) یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، مراکز عملی و تحقیقاتی دنیا است، اظهار کرد: براساس جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی آینده پژوهی علم سای ویژنز، دانشگاه رازی کرمانشاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در جایگاه دهم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پژوهش، آموزش، همکاری‌های بین‌المللی و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را اصلی‌ترین شاخص‌های این نظام رتبه‌بندی برای معرفی دانشگاه‌های برتر عنوان کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی تصریح کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه سال 92 در رتبه دوازدهم و سال 95 در رتبه یازدهم دانشگاه‌های جامع کشور قرار داشت که این رتبه بر اساس جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی سای‌ویژنز در سال 96 به رتبه دهم ارتقاء یافته و هم اکنون یک پله پایین‌تر از دانشگاه شهید بهشتی تهران و بالاتر از دانشگاه بوعلی همدان قرار داریم.

وی همچنین از تلاش برای افزایش تعداد مقالات و مجلات معتبر دانشگاه رازی در سال 97 خبرداد و افزود: علاوه بر این، پیگیر راه اندازی دو پژوهشکده تخصصی در این دانشگاه هستیم.

نجفی یادآور شد: افزایش تعداد طرح‌های کاربردی و تقاضامحور از دیگر برنامه‌های دانشگاه رازی در سال 97 است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خردمند، درباره نقش سامانه جامع انتظامی در کاهش اطاله رسیدگی به پرونده‌های انتظامی، گفت: با راه اندازی این سامانه همه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند به صورت برخط به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی و نیز هیأت عالی معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی مراجعه کنند و از وضعیت پرونده شأن آگاه شوند. از طرفی هر اتفاق جدیدی در پرونده مراجعین رخ دهد به صورت پیامک به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد و نهایتاً نتیجه رأی انتظامی یا کارشناسی به طرفین ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتراض به پرونده‌های انتظامی نیز در بستر سامانه جامع انتظامی خواهد بود، افزود: بر خط شدن مراجعات افراد حقوقی و حقیقی به معاونت انتظامی سازمان و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی منجر به بهبود کیفی قابل توجهی در رسیدگی به پرونده‌ها خواهد شد از طرفی قابلیت دسترسی آمار شکایات را در کل کشور فراهم خواهد کرد، ضمن اینکه از اطاله زمان رسیدگی به طور قابل توجهی کاسته خواهد شد.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، رونمایی از سامانه جامع انتظامی و رسیدگی الکترونیک و بر خط به پرونده‌های انتظامی را از جمله تأکیدات رئیس کل سازمان نظام پزشکی از همان آغاز دوره جدید ریاست ایشان عنوان کرد و اظهار داشت: راه اندازی سامانه جامع انتظامی مراجعه حضوری مردم و جامعه پزشکی را به شدت کاهش می‌دهد.

به گفته خردمند، یکی از مهم‌ترین وظایفی که بر عهده سازمان نظام پزشکی است، رسیدگی انتظامی یا انجام کارشناسی برای مراجع قضائی است با توجه به اینکه انجام این موضوع مستلزم مراجعه افراد به سازمان نظام پزشکی بود و همین امر مشکلات فراوانی ایجاد می‌کرد و دقت در رسیدگی را هم کم می‌کند همچنین موجب اطاله زمان رسیدگی می‌شود.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی از اجرای پایلوت سامانه جامع انتظامی در سه استان تهران، البرز و قزوین خبر داد و افزود: تحقیق و راه اندازی سامانه جامع انتظامی از حدود یک سال پیش در سازمان نظام پزشکی کلید خورده و پس از احصا و رفع عیوب سامانه در استان‌های پایلوت با دستور رئیس کل سازمان نظام پزشکی، اجرای سراسری آن در کشور کلید می‌خورد.

کد خبر 6086610 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر