Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:31:44 GMT

مدارس بوشهر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۵۵۵۴

مدارس بوشهر تعطیل شد

بوشهر - مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس نوبت عصر در شهرستان بوشهر تعطیل شد.

مجید اجرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل شدت گرد و غبار و وضعیت نامناسب آب و هوایی برای دانش‌آموزان، مدارس نوبت عصر شهرستان بوشهر تعطیل شد.

وی اضافه کرد: تصمیم‌گیری در مورد مدارس دیگر شهرستان‌ها هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر تعطیلی مدارس مجید اجرایی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران خرم آباد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه بارش برف کهگیلویه و بویراحمد ارتش جمهوری اسلامی ایران بیرجند یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن

سمیه راغب در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در ۱۹ مدرسه شهرستانهای رزن و درگزین و آمادگی پایگاه‌های امداد جاده‌ای گرمک و امیریه در خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

وی بیان کرد: طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در ۱۹ مدرسه مقطع متوسطه اول شهرستانهای رزن و درگزین با هدف آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار شده است.

وی یادآور شد: این طرح یکی از کاربردی‌ترین و مؤثرترین طرح‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است که هر ساله در مدارس دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن با اشاره به اینکه در این طرح به تعداد ۵۷۰ نفر دانش آموز دختر و پسر به صورت مجزا آموزش داده شد ه است افزود: امید است با اجرای چنین طرح‌هایی شاهد افزایش دانش آموزان آماده و توانمند در سطح مدارس کشور باشیم.

راغب در ادامه از آمادگی پایگاه‌های امداد جاده‌ای گرمک و امیریه این شهرستان در نوروز سال ۱۴۰۳ گفت و خاطرنشان کرد: در نوروز امسال تعداد ۳۰ نجاتگر آموزش دیده و توانمند در پایگاه‌های امداد جاده‌ای، آماده خدمات رسانی به هموطنان به صورت ۲۴ ساعته هستند.

کد خبر 6058363

دیگر خبرها

  • مدارس استان بوشهر برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند
  • توزیع حداقل ۴۰ نوبت شیر رایگان تا پایان سال تحصیلی
  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • توزیع حداقل ۴۰ نوبت شیر رایگان تا پایان سال تحصیلی در مدارس ابتدایی
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • صیانت از منابع طبیعی تعطیل ناپذیر است
  • فعالیت نوروزی مراکز درمانی و جامع سلامت در خوزستان
  • توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس استان بوشهر
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر