Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:36:02 GMT

پرداخت سود سهام عدالت هفته آينده تکميل مي‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۵۸۶۴

پرداخت سود سهام عدالت هفته آينده تکميل مي‌شود

خبرگزاري آريا-رييس سازمان خصوصي سازي گفت: تلاش مي کنيم تا پرداخت سود سهام عدالت گروه بيستم مشمولان به عنوان آخرين گروه دريافت کننده سود، تا هفته آينده انجام شود.
به گزارش خبرگزاري آريا ميرعلي اشرف عبدالله پوري حسيني گفت: از 20 گروه مشمولان سهام عدالت تا به امروز کار تسويه سود سهام عدالت 19 گروه تا کنون به طور کامل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس سازمان خصوصي سازي افزود: کارکنان دستگاه هاي اجرايي، بازنشستگان کشوري و لشکري و تامين اجتماعي گروه بيستم را شامل مي شوند که از 35 بانکي که اين دسته از مشمولان شماره شباي خود را براي دريافت سود سهام عدالت وارد سامانه کرده اند تا به امروز 31 بانک سود سهام عدالت را به حساب مشمولان واريز کرده اند و تلاش مي کنيم تا پرداخت سود سهام عدالت توسط سه بانک ديگر هم انجام شود و تنها بانک باقيمانده نيز که بانک صادرات است تا پايان هفته و يا اوايل هفته آينده تسويه کامل سود سهام عدالت مشمولان گروه بيستم را نيز انجام دهند.
وي اضافه کرد: آن دسته از مشمولاني که تا پايان دي ماه شماره شباي حساب بانکي خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند تا پايان هفته آينده سود سهام عدالت خود را دريافت خواهند کرد و کساني که بعد از اين زمان اقدام به اعلام شماره شباي حساب بانکي خود کرده اند، سود سهام عدالت خود را تا پايان خردادماه دريافت مي کنند.
پوري حسيني در خصوص امکان تغيير شماره شباي بانکي توسط مشمولان نيز گفت: در صورتي که شماره شباي مشمولي تاييد نهايي شده باشد، امکان تغيير آن وجود ندارد مگر اين که شماره شباي وي بنا به دلايلي مسدود شود که در آينده امکان اعلام شماره شباي بانکي توسط اين دسته از مشمولان فراهم خواهد شد.
همچنين وي با اشاره به اين که از دي ماه سال گذشته سود تقسيمي مربط به 49 شرکت سرمايه پذير به مرور در حال دريافت از شرکت ها و واريز به حساب مشمولان سهام عدالت است گفت: يکي از دلايل اصلي تاخير در واريز سود سهام عدالت به حساب مشمولان بويژه گروه بيستم که کارکنان شاغل در دستگاه هاي اجرايي، بازنشستگان کشوري و لشکري و تامين اجتماعي را شامل مي شود، تاخير برخي از شرکت هاي سرمايه پذير در پرداخت کامل سود تقسيمي خود است.
رييس سازمان خصوصي سازي افزود: از جمله اين شرکت ها که بخشي از سود تقسيمي خود را پرداخت و بخشي ديگر را تا کنون تسويه نکرده اند مي توان به شرکت مخابرات اشاره کرد که بابت سود تقسيمي سهام عدالت خود حدود 67 ميليارد تومان به سازمان خصوصي سازي بدهکار است و بيش از 3 ماه هم از مهلت قانوني پرداخت سود مجمع اين شرکت سپري شده است.
وي گفت: از سوي ديگر شرکت فولاد مبارکه با 45.5 ميليارد تومان، گروه مپنا با 41 ميليارد تومان، پتروشيمي جم و پتروشيمي بندرعباس هر يک با 40 ميليارد تومان، فولاد خوزستان با 22.5 ميليارد تومان، پارس سوييچ با 15.5 ميليارد تومان و چادرملو با 7.5 ميليارد تومان از جمله شرکت هايي هستند که بخشي از سود تقسيمي مجامع خود را بابت تقسيم ميان مشمولان سهام عدالت پرداخت ولي کل سود تصويب شده را هنوز پرداخت نکرده اند.
پوري حسيني تصريح کرد: تا به امروز مجموع 3 هزار ميليارد تومان از 49 شرکت سرمايه پذير دريافت و ميان مشمولان توزيع شده است و در صورت همراهي شرکت هايي که نام برده شد، بقيه سود سهام عدالت مشمولان در اولين فرصت پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟