Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@19:27:47 GMT

برندگان قرعه‌ کشی «وین کارت» سامان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۵۹۱۰

برندگان قرعه‌ کشی «وین کارت» سامان مشخص شدند

پول‌نیوز - دور بیست‌ویکم از سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک، ناظران و برنده ممتاز دوره پیشین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر بازاریابی و توسعه محصول در این باره گفت: در این قرعه‌کشی که تنها قرعه‌کشی ماهانه نظام بانکی است، برندگان 251 جایزه به ارزش 5 میليارد ریال شامل یک جایزه 500 میلیون ریالی، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 200 جایزه 10 میلیون ریالی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان اظهارداشت: براساس این قرعه‌کشی، « مهرزاد راشدی» مشتری شعبه ایران‌زمین تهران برنده جایزه ممتاز 500 میلیون ریالی بیست‌ویکمین دوره «وین‌کارت» شد.

حسینی‌نژاد با اشاره به اهداف عرضه «وین کارت» گفت: هدف از ارایه «وین‌کارت» ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی به‌جای پول نقد است و در تداوم این هدف، کسب امتیاز با تراکنش‌های مختلفی همچون انجام خرید‌های روزانه با وین‌کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه داخلی یا ازطریق ساتنا و پایا صورت می‌گیرد.

در پایان این قرعه‌کشی، جایزه 500 میلیون ریالی برنده دوره پیشین توسط مدیرعامل بانک سامان اهدا شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

امتداد - طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید