Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@21:08:40 GMT

طراحی یک وسیله برای خود کشی راحت!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۵۹۵۲

طراحی یک وسیله برای خود کشی راحت!

یک پزشک استرالیایی در حوزه اتانازی از طراحی یک دستگاه جنجال‌برانگیز موسوم به "ماشین خودکشی" خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از ایسنا، این پزشک استرالیایی با کمک دستیار خود این دستگاه اتانازی را در هلند در معرض دید عموم قرار داد که افراد با داخل شدن در آن و فشردن یک دکمه می‌توانند با گاز نیتروژن به زندگی خود پایان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    این دستگاه که «سارکو» نام دارد به گونه‌ای طراحی شده که دارای یک فضای تابوت مانند و حاوی گاز نیتروژن است. فردی که قصد داشته باشد به زندگی خود پایان دهد وارد این دستگاه شده و دکمه نصب شده در آن را فشار می‌دهد. فرد ابتدا دچار احساس گیجی و منگی می‌شود و سپس به سرعت هوشیاری خود را از دست می‌دهد و می‌میرد.   «فیلیپ نیچک» از طراحان اصلی این دستگاه مدعی شد: سارکو برای افرادی طراحی شده که تمایل دارند به زندگی خود پایان دهند.   همچنین طراحان این دستگاه مدلی از این ماشین را به نمایش گذاشتند که بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از عینک واقعیت مجازی آنچه را که داخل دستگاه اتفاق می‌افتد، مشاهده کنند.   به گزارش روزنامه گاردین، طراحان این دستگاه امید دارند پیش از پایان سال جاری میلادی طراحی کامل ماشین خودکشی را به اتمام برسانند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک