Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نگین آلتونی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که شرایط اردوی تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به چه صورتی است، اظهار داشت: خوشبختانه اردوی تیم ملی کاراته در شرایط خوبی پیگیری می‌شود؛ تقریبا به 70 درصد آمادگی رسیده‌ایم. انشاءالله در دو مرحله اردوی باقیمانده بتوانیم به 100 درصد آمادگی برسیم و در آماده‌ترین شرایط راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا ما رقابت‌های کاراته‌وان بلغارستان و کرواسی را پیش رو داریم که این رقابت‌ها بهترین فرصت است تا بتوانیم شانس خود را برای حضور در المپیک آرژانتین امتحان کنیم. انشاالله با کسب سهمیه المپیک در این مسابقات بتوانیم امسال در المپیک جوانان آرژانتین حضور داشته باشیم.

نماینده وزن مثبت 59 کیلوگرم تیم ملی جوانان دختران در پاسخ به این سوال که آیا تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارید، یا خیر عنوان کرد: برای اولین‌بار حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنم، اما اینطور نیست که بی‌تجربه باشم، تمام تلاش خودم را می‌کنم از تجربیات گذشته و کادر فنی برای موفقیت در تاتامی اوکیناوا استفاده کنم؛ البته با توجه به شرایط المپیکی شدن کاراته همه کشورها در تلاشند تا نتایج قابل قبولی را در مسابقات پیش‌رو کسب کنند و در رشد و توسعه کاراته کشورشان در تلاش هستند، اما به هر حال ما به شدت تمرینات خودمان را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را در رویداد‌های پیش رو کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آیا حضور در یک اردوی تدارکاتی پیش از اعزام نیاز بود یا خیر، گفت: در حال حاضر شرایط برگزاری اردوها ایده‌آل است، اما اگر یکسری دیدارهای  تدارکاتی و کمپ‌های تمرینی پیش از اعزام به مسابقات داشتیم می‌توانستیم با بهترین شرایط راهی ژاپن شویم. البته با همین امکانات کم کادر فنی توانست بهترین شرایط را برای ما فراهم کند تا بتوانیم در کنار یکدیگر بهترین تمرینات را انجام دهیم. جا دارد از کادر فنی تیم ملی و سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی،‌دارابی،‌کیانیان، کریمیان رئیس هیات و خانواده‌ام تشکر کنم که برای حضور در این اردوها و اعزام به این مسابقات برایم زحمت کشیدند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

ایران به‌عنوان میزبان رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه (KCAO) رسماً اعلام کرد که رقابت‌های قهرمانی آسیایی بزرگسالان 2024 به میزبانی ایران و در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

صدیقی نایب رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد

 

این رویداد معتبر ابتدا قرار بود در شهر بخارا و به میزبانی ازبکستان برگزار شود، اما با پیگیری‌های فدراسیون ووشو و رایزنی‌های لازم و بهره‌گیری از دیپلماسی مؤثر بین‌المللی مقرر شد که به‌عنوان رویداد رنکینگ جهانی IKA Ranking برای مسابقات سری حرفه‌ای جهانی WSP طی روزهای 22 لغایت 27 خرداد به میزبانی کشورمان برگزار شود.

همچنین قرار است در کنار مسابقات قهرمانی آسیا، کنگره مجمع عمومی و جلسه هیئت رئیسه KCA/DC Meeting، آزمون بین‌المللی داوری ستاره 1 و 2 IKA و سمینار مربیگری IKI/آزمون مجوز B نیز در ایران برگزار شود.

طبق پیش‌بینی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه، انتظار می‌رود ورزشکارانی از  20 کشور در دو بخش آقایان و خانم ها در این مسابقات حضور داشته باشند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این باره گفت: با درایت و حمایت وزیر ورزش همه مجوزهای لازم گرفته شده است و ما موافقت وزارت ورزش و جوانان را در برگزاری این رویداد داریم. برگزاری این مسابقات مطابق با قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا مهمان‌نوازی گرم ایرانیان را به همه شرکت‌کنندگان نشان بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۷ فرنگی‌کار خوزستانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا
  • راهیابی فرنگی کار خوزستان به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد