Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، روز گذشته (یکشنبه) از واحد صنایع نظامی نیرو‌های مسلح یمن بازدید کرده است.

واحد صنایع نظامی در نیرو‌های مسلح یمن از اسلحه جدیدِ بومی رونمایی و اعلام کرده که قرار است طی روز‌های آتی وارد خدمت نظامی برای مواجهه با تجاوز سعودی- آمریکایی به یمن شود.

واحد اطلاع‌رسانی جنگ (الاعلام الحربی) گزارش داده که صالح الصماد از یک کارگاه وابسته به واحد صنایع نظامی نیرو‌های مسلح بازدید کرده و در جریان ساخت و تولید سلاح‌های توپخانه‌ای جدید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلاح یکی از صنایع نظامی بومی یمن محسوب می‌شود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین در این بازدید، از روند ساخت و تولید مهمات و سلاح‌های مورد نیاز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در جبهه‌ها و محور‌های مختلف نبرد با دشمن، مطلع شده است.

در تازه‌ترین اقدام نظامی عربستان سعودی علیه یمن، جنگنده‌های این کشور در دو حمله متوالی به روستای الراقه واقع در منطقه بنی قیس استان حجه یمن یک مراسم عروسی را هدف قرار داده و بیش از چهل تن از شهروندان یمنی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن تجاوز جنگ عربستان سعودی عربستان یمن سلاح رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عربستان درباره تحولات منطقه و دعوت به خویشتن‌داری

وزارت خارجه عربستان بامداد روز یکشنبه با ابراز نگرانی عمیق از تحولات تشدید تنش نظامی در خاورمیانه و جدیت پیامدهای آن، طرفین را به خویشتنداری فرا خواند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان آمده است: «وزارت خارجه نگرانی عمیق عربستان سعودی را از تحولات تشدید تنش نظامی در منطقه و جدیت عواقب آن ابراز می‌کند و از همه طرف‌ها می‌خواهد که نهایت خویشتنداری را به خرج داده و منطقه و مردم آن را از خطرات جنگ دور نگه دارند.»

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، در این بیانیه آمده است: «وزارت خارجه بر موضع پادشاهی عربستان که همان لزوم پذیرش مسؤولیت شورای امنیت در قبال حفظ صلح و امنیت بین‌المللی، به‌ویژه در این منطقه بسیار حساس از نظر صلح و امنیت جهانی و نیز جلوگیری از تشدید تنش‌ها تاکید می‌کند.»

طبق این بیانیه، عربستان گفته باید جلوی افزایش بحران گرفته شود زیرا در صورت گسترش دایره آن عواقب جدی خواهد داشت.

این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • رایزنی وزیر دفاع عربستان با همتای آمریکایی درباره منطقه
  • بیانیه عربستان درباره حمله ایران به اسرائیل
  • بیانیه عربستان درباره تحولات منطقه و دعوت به خویشتن‌داری