Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:34:27 GMT

کدام شامپو مناسب موی سرمان است؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۶۲۰۴

کدام شامپو مناسب موی سرمان است؟

رکنا: برای انتخاب یک شامپوی مناسب نیاز است تا به این دستورات توجه خاص داشته باشید.

شامپو، جزء آن دسته از کالاهای حساسی بشمار می رود که باید با مشورت پزشک تهیه شود و انتخاب یک شامپوی خوب علاوه بر قیمت آن به نوع مو‌های شما نیز بستگی دارد.

از آن جایی که برای هر نوع مو، شامپوی بخصوصی وجود دارد، می توان شامپو‌های مختلف، با خواص و ویژگی‌های متفاوتی در بازار Store پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر می‌خواهید موهایتان بیشترین درخشندگی و طراوت را داشته باشند باید نیاز‌ آن ها را با توجه به ویژگی‌ و خواصی که برای شما مناسب است تطبیق دهید.

راحت‌ترین روشی که می‌توانید برای خرید یک شامپو مناسب استفاده کنید، تطبیق نوع شامپو با نوع موی سرتان است تا آن ها را زیباتر جلوه دهد.

باید بدانید که مو‌های شما جزء کدام دسته است؛ خشک، چرب، لخت یا وزوزی، که در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم:

اگر مو‌های شما لخت است، آن‌ها را با شامپوی حجم‌دهنده بشویید تا پرپشت‌تر به نظر برسند.

برای رام کردن مو‌های وز و پیشگیری از خشکی و آسیب دیدن آن، استفاده از شامپوی مخصوص مو‌های خشک یا مو‌های رنگ‌شده پیشنهاد می شود.

اگر مو‌های شما خشک است پیشنهاد می‌کنیم تا شامپو‌یی با قدرت بسیار بالا در احیای رطوبت مو‌ها بخرید، شامپو‌هایی که در فهرست مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها روغن‌های طبیعی جذب‌شونده درج شده باشد که یکی از بهترین آن‌ها، روغن نارگیل است.گزینه‌های دیگر، روغن آوکادو، روغن دانه انگور و روغن آرگان است.

اگر مو‌های چربی دارید، شامپوی مخصوص مو‌های چرب بخرید. از شامپو‌های حاوی مرطوب‌کننده یا نرم‌کننده استفاده نکنید.نباید رطوبت بیشتری وارد مو‌های چرب شود.

اگر مشکل شوره سر هم دارید که معمولاً در افراد دارای مو‌های چرب دیده می‌شود آن را با شامپوی ضد شوره حاوی کتوکونازول، زینک پیریتیون یا سلنیوم سولفید درمان کنید.

اگر موهایتان را رنگ کرده اید، شامپوی مخصوص مو‌های رنگ‌شده بخرید تا رنگ هایلایت‌هایی که کلی خرجشان کرده‌اید، شسته نشود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران بازار Store پزشک درمان مواد آسیب خرید درخشندگی عکس روزنامه من پدر ایران فیلم داغترین ها قتل دختر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)



منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لاک زدن دختر بچه برای مرغ (فیلم) یک ایده خلاقانه برای ساخت جای لاک با استفاده از سی دی و در نوشابه (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • فواید و مضرات روغن حیوانی