Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص مشوق های صنعتی و چگونگی استفاده آنها توسط فعالان صنعتی بیان داشت: مشوقهای متعدد در واگذاری دریافت حداقل پیش پرداخت، تقسیط بلند مدت و تسهیل استقرار واحدهای دانش بنیان، صدور ضمانت نامه بانکی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای هر متقاضی وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود:اخیراً تفاهم نامه ایی سه جانبه فی مابین سازمان صنایع کوچک ، معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت و معدن تجارت و اتاق اصناف  ایران  به جهت فراهم شدن زمینه های لازم برای ایجاد هم افزایی و تدوین برنامه های یکپارچه و منسجم در زمینه توسعه بنگاه های خرد ، کوچک و متوسط ،منعقد شده است که ، ایجاد شرایط و امکانات لازم برای ساماندهی بنگاههای تحت پوشش به ویژه اصناف دارای اولویت در شهرکها و نواحی صنعتی ، حمایت از واحدهای صنعت و صنفی در راستای توسعه صادرات کالاها و خدمات از طریق صندوق ضمانت صادرات ، حمایت از توسعه و نوین سازی شبکه های توزیع ، حمایت از اتحادیه ها و اتحادیه های صادراتی ، حمایت از ایجاد و حمایت شرکتهای مدیریت صادرات ، حمایت از شکل گیری و توسعه برندهای ایرانی از جمله این موارد میباشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص سال حمایت از کالای ایرانی و تولیدات صنایع موجود درشهرکهای صنعتی استان بیان داشت : به طور کلی ۹۰ % صنایع و تولیدات آن شامل تولیدات واحدهای صنایع کوچک و متوسط مستقر در استان می باشد و این محصولات هم در بازار های داخلی و هم با توجه به صادرات محور بودن واحدهای پیشرو در صنایع غذایی ، تبدیلی، شیمیایی ، سلولزی و نساجی دارای بازار صادراتی خارج از کشور نیز هستند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص وجود برخی سرمایه گذران و زمینهای نیمه کاره رها شده در شهرک ها و نواحی صنعتی و دریافت تسهیلات و چاره گشایی در این خصوص بیان داشت : با توجه به تجربه ناموفق پرداخت تسهیلات بنگاههای زود بازده که منجر به انحراف سرمایه گذاری تسهیلات پرداختی خارج از طرح های صنعتی ، دستورالعملهای  پرداخت تسهیلات از طرف سازمان صنایع کوچک جهت پرداخت تسهیلات وجوه اداره شده در سنوات گذشته و همچنین تسهیلات طرح رونق در دو سال اخیر اولین شرط امکان ثبت نام جهت دریافت تسهیلات پیشرفت فیزیکی ۶۰% می باشد که می بایست آورده متقاضی باشد و فرایند بررسی ، تصویب و معرفی به بانک در کارگروههای تخصصی و استانی بررسی می گردد.بلافاصله بعد اعطای تسهیلات کارگروه نظارت استانی گام به گام به بررسی روند پیشرفت پروژه نظارت می کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی