Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:04:46 GMT

۱۰ میلیارد تومان زکات در استان زنجان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۶۴۶۴

۱۰ میلیارد تومان زکات در استان زنجان جمع آوری شد

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نزدیک به ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در سال گذشته در استان زنجان جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای زکات  استان، افزود: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در هزینه کرد زکات جمع‌آوری‌شده در امور محرومین، ارائه خدمات معیشتی، مسکن و جهیزیه نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: زکات جمع‌آوری‌شده در امور عام‌المنفعه نیز به‌منظور ساخت، تعمیر، مرمت و بهسازی پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاها ازجمله مسجد، حسینیه، خانه عالم  هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نزدیک به ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در سال گذشته در استان زنجان جمع‌آوری‌شده و اعضای شورای زکات و مشارکت مطلوب مردم بیش ۱۰۰ درصد برنامه پیش‌بینی‌شده استان زنجان در این بخش در سال گذشته محقق شد.

صفری تأکید کرد: ۶۱ درصد از زکات جمع‌آوری‌شده در استان زنجان در امور محرومین و ۳۹ درصد از آن در امور عام‌المنفعه است و ترویج فریضه الهی زکات در جامعه نیازمند عزم و همت همگانی است.

مدیرکل کمیته امداد  استان زنجان ابراز کرد: فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری زکات از شاخص‌های اثرگذار در اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی  است و باید از ظرفیت روحانیون  و سمن‌ها به‌عنوان یکی از عوامل مهم در فرهنگ‌سازی زکات در استان زنجان  استفاده شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی