Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@23:18:34 GMT

قمی‌ها به لیست تیم ملی اضافه می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۶۸۳۷

قمی‌ها به لیست تیم ملی اضافه می‌شوند؟

به گزارش پارس نیوز، 

رضا بمانی اظهار داشت: نخستین مرحله اردو تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور با حضور 20 بازیکن از روز دوشنبه 3 اردیبهشت تا پنج شنبه 6 اردیبهشت‌ماه در هتل آکادمی تهران با حضور 2 فوتسالیست قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از علی اصغر حسن زاده و طاها نعمتیان از استان قم برای نخستین مرحله اردو تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور دعوت به عمل آورده است که حسن زاده در تیم گیتی پسند اصفهان و نعمتیان در تیم آتلیه طهران قم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: همچنین فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان نیز اعلام شده که 2 بازیکن قمی در این فهرست قرار دارند و باید در اردوی این تیم در دماوند حاضر شوند.

بمانی بیان داشت: مهدی زاهدی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال قم و طاها نعمتیان بازیکن تیم آتلیه طهران قم نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند که نعمتیان به طور مشترک و توام هم به تیم ملی بزرگسالان و هم به تیم ملی دانشجویان فراخوانده شده است.

وی عنوان کرد: تیم ملی فوتسال دانشجویان خود را مهیای حضور در مسابقات دانشجویان جهان در قزاقستان می‌کند و تیم ملی فوتسال بزرگسالان نیز در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی فوتسال قرار دارد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در مورد وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: تیم آتلیه طهران با مشکل مالی مواجه است و تا زمانی که دغدغه این تیم برای مشکلات مالی رفع نشود شرایط حضور این تیم در لیگ برتر نمی‌تواند فراهم شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی قم سرمربی تیم ملی استان قم فوتسال اصفهان بازی فوتبال اردوی تیم ملی دماوند جهان قزاقستان جام جهانی مشکلات مالی لیگ برتر تیم ملی فوتسال پارس لیست پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد