Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@16:14:02 GMT

کوچک‌ترین خبرنگار جهان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۶۹۵۰

کوچک‌ترین خبرنگار جهان

ارتباطات > رسانه و روزنامه‌نگاری - همشهری‌آنلاین:
رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر نواری ویدیویی‌ای را درباره کوچک‌ترین خبرنگار فلسطینی به نام جنی جهاد تمیمی منتشر کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به فعاليت جنی جهاد تمیمی، دختر بچه ۱۲ ساله اهل فلسطين که "کوچک‌ترین خبرنگار جهان" تلقی می‌شود و از ساکنان شهرک "النبی صالح" در رام‌الله است، هشدار دادند چراکه او به خوبی به زبان انگلیسی به توصیف جنایت‌ها و تجاوزات سربازان اسرائیل در جریان حمله به شهرک محل زندگی‌اش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اسرائیل این دختربچه را خطرناک‌تر از عهد تمیمی توصیف کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم،رسانه‌های رژیم صهیونیستی کلیپ ویدیویی‌ای را اخیرا منتشر کردند که تصویر سربازان اسرائیلی را با این دختربچه طی یورش‌شان در روستای مذکور نشان می‌داد که با آن‌ها به زبان انگلیس و عربی در حال بحث بود.

رسانه‌های این رژیم اعلام کردند که این دختربچه با استفاده از زبان انگلیسی و از طریق کلیپ‌های ویدیویی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان منتشر می‌شود، تجاوزات و اقدام‌هاي سربازان اسرائیلی را برملا می‌کند.

یک کلیپ ویدئویی آزار و اذیت سربازان اسرائیلی و تلاش آنها براي ممانعت از حضور او مقابل دوربین را نشان می‌دهد.

اتحادیه خبرنگاران پیشتر کارت عضویت افتخاری را به جنی جهاد التمیمی ارائه داده و از نقش ویژه او در افشای اقدام‌هاي نیروهای اشغالگر و تولید شماری از فیلم‌های کوتاه به زبان عربی و انگلیسی که جنایت‌هاي اسرائیل را با صدا و تصویر توضیح می‌دهد، تشکر کرد.

در همین زمینه: یک وزیر صهیونیستی: بیش از ۱۰۰ حمله به سوریه و لبنان انجام داده‌ایم تاریخ پنهان ترور دانشمندان موشکی آلمان توسط موساد عفو بین‌الملل خواستار تحقیق درباره کشتار فلسطینی‌ها شد اسرائیل سالانه ۷۰۰ کودک فلسطینی را محاکمه می‌کند پاپ فرانسیس: برای فلسطین و خاورمیانه دعا می‌کنیم درخواست اگلیس از اسرائیل: مراقب جان کودکان زندانی فلسطینی باش ۲۰۱۷ | سال مصائب کودکان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری مخفیانه صادر شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت