Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:20:37 GMT

سامورایی – شهریار؛ بدون خون و خون ریزی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۰۷۳

آندرانیک تیموریان در مصاف با دایی و سایپا فروغ همیشگی را نداشت و در نیمه دوم تعویض شد. 

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد در روزی که برد، باخت و تساوی برایش تفاوت چندانی نداشت با ارائه یک بازی حساب شده موفق شده نارنجی پوشان سایپا را در تهران متوقف کند. شاگردان فیروز کریمی در حالی سایپا را از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دور کردند که از هفته ها قبل ماندگاری شان در لیگ برتر مسجل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


یکی از اتفاقات ویژه بازی دیروز مصاف آندرانیک تیموریان با علی دایی بود. سامورایی که پیش از این با شهریار در تیم ملی همبازی بوده و حتی در نفت تهران همکاری با او را تجربه کرده، قبل از آغاز بازی به سمت دایی رفت و برخورد بسیار گرمی با او داشت.


آندو در طول بازی نمایش موفقی نداشت و در مصاف با هافبک های جوان سایپا بارها ناکام بود. آمار بالای آندو در لو دادن توپ و خطاهایی زیادی که انجام داد، باعث شد گسترش فولاد در دقایق زیادی میانه میدان را به سایپا واگذار کند. در نهایت سامورایی در نیمه دوم تعویض شد و چهره اش نشان می داد این تصمیم فیروز کریمی خیلی به مذاقش خوش نیامده است. آندو در پایان بازی به همراه سامان نریمان جهان تست دوپینگ دادند.

 

 

آندرانیک تیموریان گسترش فولاد تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار

سپاهان در حالی موفق به شکست ملوان شد که در پنج بازی قبلی‌اش با این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال ملوان انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار ملوان بندر انزلی - سپاهان بر عهده مرتضی منصوریان بود که در این مسابقه به محمد کریمی، رامین رضاییان و نیما میرزازاد بازیکنان تیم میهمان کارت زرد نشان داد.

سپاهان در حالی برنده بازی مقابل ملوان شد که در دیدار دور رفت فصل بیست‌وسوم لیگ بازنده شده و جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل تساوی در بازی برگشت مقابل سپیدپوشان خزر از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم