Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:45:09 GMT

سرویس بهداشتی منزل «عاشیه» تکمیل شود/ تشکر از خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۱۹۸

سرویس بهداشتی منزل «عاشیه» تکمیل شود/ تشکر از خبرگزاری مهر

گرگان- قائم مقام مدیر کل بهزیستی گلستان گفت: با قید فوریت از محل اعتبارات مناسب سازی در جهت تکمیل و تجهیز حمام منزل «عاشیه» و لوازم بهداشتی و بسته‌های غذایی برای این خانواده قدام می کنیم.

سید امیر میرفندرسکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از گزارش تصویری خبرگزاری مهر در خصوص بازتاب مشکلات زندگی «عاشیه محمودی» و فرزندان معلول او سپاسگزارم؛ رسانه‌ها نبض بیدار جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برخلاف سایر دستگاه‌ها، از منعکس کردن مشکلات در بخش‌هایی که مغفول مانده خوشحال هستیم تا آن‌ها را برطرف کنیم.

قائم مقام و مشاور مدیر کل بهزیستی استان گلستان گفت: بعد از گزارش خبرگزاری مهر، به رئیس بهزیستی شهرستان مراوه تپه مأموریت دادیم تا مشکلات زندگی این خانواده را بررسی کند.

میرفندرسکی تصریح کرد: عاشیه محمودی، متولد ۳۹، بی سواد و اهل روستای یانبلاغ از توابع شهرستان مراوه تپه است.

وی افزود: وی با پسرخاله خود ازدواج کرده و ۱۱ فرزند دارد که دو پسر و یک دختر وی دچار معلولیت جسمی و ذهنی هستند.

میرفندرسکی با بیان این که پدر خانواده ازدواج مجدد کرده و دیگر با آن‌ها ارتباطی ندارد، گفت: وی پیگیر رفع مشکلات فرزندان خود نیست.

حمام عاشیه ناتمام است

قائم مقام و مشاور مدیر کل بهزیستی استان گلستان اظهار کرد: آن‌ها در خانه کلنگی که وضعیت بهداشتی نامطلوبی دارد، زندگی می‌کنند، عاشیه از کمک هزینه مناسب سازی حمامی ساخته که ناتمام و فاقد لوله کشی آب است.

میرفندرسکی با بیان این که این خانواده از سال ۹۳، تحت حمایت بهزیستی قرار گرفت، افزود: تنها منبع درآمد آن‌ها مستمری‌ بهزیستی و یارانه است.

وی گفت: تشخیص مددکار ما در خصوص مشکل آن‌ها مناسب و بهداشتی نبودن حمام و دستشویی و نداشتن یخچال و تانکر ذخیره سازی آب برای حمام است.

طرح مراقبت از منزل

قائم مقام و مشاور مدیر کل بهزیستی استان گلستان اظهار کرد: خدماتی که تاکنون به آن ها ارائه شده، مستمری، هزینه ایاب و ذهاب، بن کارت‌های مناسبتی، کمک هزینه مناسب سازی محیط، کمک هزینه موردی معیشت و کمک هزینه مراقبت از منزل است.

میرفندرسکی در خصوص طرح مراقبت از منزل چنین توضیح داد: طرحی است که بهزیستی برای خانواده‌هایی که معلول و سالمند زمین گیر دارند، در نظر گرفته شده و ما کمک هزینه خدمات ویزیت در منزل، ماساژ بیمار و مواردی از این دست را می‌پردازیم.

وی گفت: این خانواده در سال ۹۶، طبق ضوابط سه بار از این طرح استفاده کردند و دوباره در این طرح قرار گرفتند.  

میرفندرسکی بیان کرد: اکنون هم بلافاصله با قید فوریت از محل اعتبارات مناسب سازی در جهت تکمیل و تجهیز حمام، تهیه تانکر و لوازم بهداشتی و بسته‌های غذایی این خانواده اقدام می‌کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

وی افزود: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان