Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: سامانه بارشی که وارد مازندران شده از لحاظ کاهش دما و سرمازدگی به مراتب ضعیف تر از سامانه سرد بارشی دوشنبه هفته قبل است و نگرانی از بابت سرمازدگی مجدد برای کشاورزان و باغداران استان وجود ندارد.

سید محمد رضا رضوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی از صبح دوشنبه تا صبح سه شنبه چهارم اردیبهشت  شاهد بارش پراکنده هستیم که البته وقوع بارش در غرب استان بویژه ارتفاعات غربی استان مساعدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز دوشنبه سوم اردیبهشت، ابتدا در مناطق غربی و سپس بتدریج در مناطق مرکزی و شرقی استان با تقویت سامانه بارشی شاهد تشدید بارندگی ( رگبار باران ) ، رعدوبرق و  وزش بادنسبتا شدید خواهیم بود که البته بارش در مناطق مرتفع ( مناطق با ارتفاع بیش از دو هزار متر ) به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان مازندران تاکید کرد: با توجه به وقوع بارش های رگباری آبگرفتگی معابر ، سیلابی شدن مسیل ها،بالاآمدن حجم آب رودخانه ها مورد انتظار است.

رضوی گفت: در محورهای کوهستانی بدلیل بارش برف و پدیده مه کاهش دید، لغزندگی و  احتمال اختلال در تردد پیش‏ بینی می شود.

وی افزود: سامانه بارشی از لحاظ کاهش دما و سرمازدگی به مراتب ضعیف تر از سامانه سرد بارشی دوشنبه هفته قبل است و نگرانی از بابت سرمازدگی مجدد برای کشاورزان و باغداران استان وجود ندارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه  امروز در مناطق مرتفع زیر دو هزار متر ، بارش برف نداریم خاطرنشان کرد: از فردا تا روز جمعه آسمان استان صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما همراه است و از شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور انتظار می رود این سامانه وارد مازندران نیز شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، از روز دوشنبه تا چهارشنبه در استان سمنان سامانه بارشی فعال خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه (با شدت بیشتر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه)، سبب بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و تگرگ و مه آلودگی در نواحی سردسیر و کوهستانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان