Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@16:34:29 GMT

بدره، نیازمند راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هواست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۵۲۰

بدره، نیازمند راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هواست

بیژن هادی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان بدره از جمله مناطقی است که در آن ایستگاه سنجش آلودگی هوا وجود ندارد.
وی افزود: با توجه به اینکه ساختمان محیط زیست شهرستان بدره استیجاری است، راه اندازی ایستگاه نیازمند یک مکان ثابت است.
رئیس محیط زیست شهرستان بدره با اشاره به اینکه امسال در صورت ساخت ساختمان این اداره ایستگاه سنجش مستقر می شود، تاکید کرد: در تلاش هستیم این مسئله را کمیته برنامه ریزی شهرستان برای سال جاری مصوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: ایستگاه سنجش آلودگی هوا کمک می کند در موقع آلودگی هوا میزان آلایندگی به موقع و دقیق به مسئولان مربوطه گزارش شود.
شهرستان بدره در 85 کیلومتری مرکز ایلام قرار دارد، این شهرستان همچون سایر مناطق استان در برخی ایام سال درگیر پدیده گرد و غبار است.
بیش از 80 درصد از مساحت شهرستان بدره را عرصه های منابع طبیعی مانند جنگل و مرتع تشکیل داده است.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آلودگی هوا جنگل گرد و غبار محیط زیست منابع طبیعی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه‌ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین آلودگی صوتی در شهرستان مراغه با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح ۲۳ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند و همچنین رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز بودند در سطح شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه، تعداد ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه  دارای تخلف نیز اعمال قانون شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوای اصفهان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز ‌سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه